به مناسبت آغاز هفته دولت از سه پروژه بزرگ مخابراتی،مسکن و برق روستایی با حضور مسئولین ارشد در روستاهای منطقه شهرستان هشترود رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ بخشدار مرکزی هشترود در جمع مسئولان خاطر نشان کرد:خدمت به روستائیان در دولت تدبیر و امید عین عبادت است زیرا نمایندگان دولت یازدهم دایرة المعارف خدمت رسانی به خلق الله هستند.

محمد رضا سلیم پور عنوان کرد:اداره برق هشترود با حمایت دولت و با هزینه ای بالغ بر 1 میلیارد و هفتصد میلیون تومان توانستهدر داخل شهر 2 پست هوایی ایجاد کند و اصلاح سیم های برق 2 روستا،ایجاد شبکه برای روستاهای ذوالبین و خورجستان و ایجاد پست های خود نگهدار را به اتمام برساند.

وی افزود: بنیاد مسکن شهرستان هشترود نیز با هزینه 200 میلیون تومانی طرح هادی روستای قویونقشلاقی را به پایان رسانیده که آسفالت ریزی معابر این روستا منحصر به فرد می باشد.

سلیم پور از واگذاری تلفن ثابت به 7 روستای هشترود خبر داد و اضافه کرد:برای هر روستا 120 خط تلفن ثابت از طریق مخابرات اختصاص داده شده که مجموع هزینه های صرف شده برای این کار 436 میلیون تومان می باشد.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.