شهردار منطقه 19 گفت: با افزایش سرانه فضای سبز از 30 به 60 متر تنها 25 صدم درصد با میانگین شهر تهران فاصله داریم.

رضا نثار شهردار منطقه 19 در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به دو برابر شدن سرانه فضای سبز در این منطقه اظهار کرد: سرانه فضای سبز از 30 متر به 60 متر افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: با اختیار گرفتن دو پادگان نظامی و تبدیل آن به بوستان و مراکز تفریحی سرانه فضای سبز این منطقه افزایش داشته و تنها 25 صدم درصد با میانگین فضا سبز شهر تهران فاصله دارد.

شهردار منطقه 19 با بیان اینکه 45 مجموعه ورزشی در منطقه 19 قرار دارد افزود: برخی از این مجموعه‌ها فاقد رختکن و سرویس بهداشتی بودند که شهرداری طی اقداماتی این سرویس‌ها و رختکن‌ها را برای شهروندان و ورزشکاران احداث کرد.

رضا نثاری در ادامه از افزایش 10 هزار متری فضاهای فرهنگی در منطقه 19 خبر داد و گفت: این منطقه دارای 14 محله است که در گذشته تنها محله برای سرای محله داشتند و 4 محله باقی مانده فاقد سرای محله بودند.

وی افزود: بر همین اساس این 4 محله باقی مانده نیز در سال جاری شاهد افتتاح سرای محله شدند.


وی با بیان اینکه خدمات اجتماعی و فرهنگی در منطقه 19 رشد چشمگیری داشته است، ادامه داد: علاوه بر ساخت سرای محله، 4 مسجد افتتاح و 8 مسجد نیز باز سازی شده‌اند.

وی افزود: در حال حاضر بیش از یک صد مسجد در این منطقه وجود دارد.

رضا نثاری در پایان با اشاره به اقدامات زیر ساختی در این منطقه خاطر نشان کرد: استفاده از 90 هزار تن آسفالت جهت بهسازی و مرمت خیابان‌ها و معابر این منطقه، در اختیار قرار گرفتن 2  پادگان نظامی و انتظامی جهت امور شهری و فضای سبز، افتتاح 4 ایستگاه مترو و جا به جایی پایگاه عوار ضی تهران- قم از دیگر اقدامات شهرداری در منطقه 19 است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار