رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید به صنایع اقتصادی توجه کنیم تا از طریق جذب سرمایه‌گذار شاهد توسعه اقتصادی باشیم.

سردار نقدی: باید از طریق جذب سرمایه‎گذار شاهد توسعه نظام اقتصادی باشیمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سرتیپ محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش "طرح ولایت" که در محل دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) برگزار شد اظهار داشت: امروز صفر تا صد تمام تجهیزات نظامی را خود ما می‌سازیم و در صنعت دفاعی خودکفا هستیم.

وی ادامه داد: انواع تجهیزات نظامی اعم از پهپاد، ناوشکن، ناوهای جنگی، رزم‌ناو و تجهیزات دفاعی دیگر را خودمان می‌سازیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری در این زمینه گفت: اقتصاد مقاومتی باعث رشد و شکوفایی بالنده اقتصاد ما می‌گردد و لزوم اقدامات عملی در این زمینه ضروری به نظر می‌رسد.

وی گفت: باید به صنایع اقتصادی توجه کنیم تا از طریق جذب سرمایه‌گذاری و توسعه اقتصادی و نظام اقتصادی شکوفا و پایداری داشته باشیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: اگر ما مسائل و مشکلات را حل کنیم سرمایه خود به خود به سمت ما می‌آید. هم‌اکنون 15 هزار کارخانه تعطیل در کشور وجود دارد که ارزش ریالی آن‌ها معادل 50 میلیون دلار است.

وی افزود: پلمپ هسته‌ای اوج واماندگی فرهنگی سیاسی کشور است. در سال 88 دو میلیارد دلار وارد کشور شد و آن سال اوج واماندگی ایران بود تا پایان دولت نهم 4 میلیارد و 600 میلیون دلار وارد ایران شد.

سردار نقدی در ادامه گفت: سرمایه‌های وارد شده برای تولید وارد ایران نمی‌شود. ما اگر مردانه به مقاومت خود ادامه دهیم، دشمن خود به خود تحریم‌ها را دور می‌زند و همه چیز به سود ما تمام می‌شود. اصل اول سیاست اقتصاد مقاومتی فعال کردن ظرفیت‌هاست. اقتصاد عاریتی رشد علمی کشور را از بین می‌برد و قدرت رقابت با دشمن را از ما می‌گیرد فناوری وارداتی پایدار نیست ما باید ظرفیت دانشگاه‌ها را برای پیشرفت فناوری آماده کنیم زیرا دشمن هیچ کدام از فناوری‌ها را در اختیار ما نمی‌گذارد. در مسئله موشکی دشمن تمام راه‌ها را به روی ما بسته است و ما با استفاده از توانمندی خود از صفر تا صد موشک‌ها را در اختیار داریم. امروز ما توان موشک‌های هوا به هوا، زمین به هوا، زمین به دریا و تمام تسلیحات از زیر سطح زمین تا خارج از جو را دارا هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: آمریکایی‌ها فقط روی معادن ما تمرکز دارند، چرا آمریکایی‌ها برای ایرانیان مک‌دونالد می‌آورند و چرا مک دانِل که یک صنعت هواپیماسازی است به ایران وارد نمی‌شود. فست فوت مک دونالد 35 هزار شعبه در جهان دارد اما شرکت هواپیماسازی مک دانِل هیچ شعبه‌ای در هیچ جا ندارد زیرا آمریکایی‌ها نمی‌خواهند فناوری را صادر کنند و آن را منحصر به خود می‌دانند. دشمن با مک دونالد قصد دزدیدن اخلاق و سرمایه ما را دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اقتصاد عاریتی معبر نفوذ آمریکایی‌هاست. آمریکا 17 هزار میلیارد بدهی خارجی دارد و بدهکارترین کشور دنیا، همین آمریکاست. حال آن‌ها چگونه مدعی نجات اقتصاد ما هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تجهیزات ، نظامی ، سردار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار