سخنگوی کمیسیون ویژه برجام گفت: زمانبندی بررسی برجام به نحوی تنظیم شده که کمیسیون تا هفته اول مهرماه جمع بندی نهایی را ارائه کند.

تشریح جزییات دومین جلسه کمیسیون ویژه برجام از زبان سخنگوی این کمیسیونسید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون ویژه برجام در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به دومین جلسه کمیسیون برجام، گفت: در ابتدای جلسه امروز کمیسیون برجام در مورد زمان تشکیل جلسات کمیسیون بحث و گفتگو شد و در نهایتا قرار شد هر هفته سه روز از ساعت 8 صبح الی 13 این کمیسیون تشکیل جلسه دهد و بعدازظهرها به جلسات کمیته‌ها اختصاص یابد.

وی افزود: روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه جلسات کمیسیون ویژه برجام تشکیل خواهد شد، البته هفته آینده به طور استثناء فقط روزهای دوشنبه و سه‌شنبه جلسه خواهیم داشت.

سخنگوی کمیسیون ویژه برجام تصریح کرد: همچنین قرار شد که بررسی برجام در کمیسیون ویژه به صورت موضوعی انجام شود، به طوری که بر اساس موضوعات، کمیته‌های تخصصی متشکل از اعضای کمیسیون و یا سایر نمایندگان داوطلب از سایر کمیسیون‌ها و یا متخصصانی خارج از نمایندگان با پیشنهاد اعضای کمیته و تصویب هیئت رئیسه کمیسیون، برجام مورد بررسی قرار گیرد.

نقوی حسینی تاکید کرد: در این جلسه الزاماتی همچون مصالح نظام، منافع ملی کشور و تدابیر مقام معظم رهبری نیز برای کار کمیسیون پیش‌بینی شد که در چارچوب کار کمیسیون است.

سخنگوی کمیسیون ویژه برجام در پایان با بیان اینکه زمانبندی بررسی به نحوی تنظیم شده که کمیسیون تا هفته اول مهرماه جمع بندی نهایی را ارائه می‌کند، خاطر نشان کرد: در این جلسه همچنین تصمیم گرفته شد که اگر برجام در چارچوب لایحه از سوی دولت تقدیم مجلس شود و یا طرحی از سوی نمایندگان ارائه و به کمیسیون ارجاع شود،‌ کمیسیون ویژه برجام بررسی آن‌ها را نیز همزمان در دستور کار خود قرار خواهد داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یک ایرانی
۰۰:۰۴ ۰۴ شهريور ۱۳۹۴
به نام خدا
آرزو میکنم که برادرانم در مجلس با شناخت صحیح دوست و دشمن بهترین تصمیم رو بگیرن .
Iran (Islamic Republic of)
من دلواپس نیستم
۲۲:۰۴ ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
دکتر روحانی نفس مسلمان
آخرین اخبار