مدیر کل کمیته امداد استان زنجان از افتتاح طرح های اشتغالزایی مددجویی به مناسبت هفته دولت با اعتبار بالغ بر 7 میلیارد و 880 میلیون ریال در زنجان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ به نقل از روابط عمومی ،بهرام ولیزاده ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت و میلاد با سعادت امام رضا (ع) گفت : به همین مناسبت برنامه‌های مختلفی در استان زنجان اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزش عفاف و حجاب برای دختران در شرف ازدواج، توانمندی سازی فکری، پیشگیری از اعتیاد، کنترل خشم و حل مسئله، اهمیت و فضیلت کار و تلاش و شناسایی آسیب‌های اجتماعی در مدیریت شهرستان‌های استان و برگزاری همایش با حضور مددجویان طرح شهید رجایی در قالب برنامه‌های فرهنگی اضافه کرد: همچنین در این ایام دوره‌های آموزشی با موضوع نماز برای خانواده‌های زیرپوشش ، نمایشگاه عملکرد و خدمت رسانی در خانه انفاق،احسان و نیکوکاری برگزار خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به معرفی بیش از 15 خانواده زیرپوشش برای عضویت در صندوق بیمه تامین اجتماعی در این ایام افزود: همچنین در این هفته دوره‌های آموزشی کوتاه مدت در زمینه فرش‌بافی برای 200 نفر برگزار خواهد شد.

وی در ادامه از افتتاح طرح‌های اشتغالزایی در هفته دولت خبر داد و گفت:این طرح‌ها با اعتبار بالغ بر 7 میلیارد و 880 میلیون ریال در رشته‌های شغلی مختلف افتتاح خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان همچنین از افتتاح و بهره‌برداری از 19 واحد مسکونی ساخته شده برای مددجویان برگزار می‌شود، بیان کرد: همچنین در شهرستان ابهر نیز مراسم تحویل 10 واحد مسکونی که تعمیرات کلی و جزئی روی آنها انجام شده، نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.