پنج نونهال تکواندوکار در روز پایانی دومین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان( کره جنوبی) فردا چهارشنبه 4 شهریور به میدان می روند.

به گزارش خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان: دومين دوره مسابقات تكواندو نونهالان جهان، از روز يكشنبه (يكم شهريورماه) در "موجو" كره جنوبي آغاز شده بود و تيم ملي تكواندوي كشورمان با 20 هوگوپوش در اين رقابتها حضور دارند.

لازم به ذکر است: در آخرين روز اين مسابقات، فردا چهارشنبه 4 شهریور تكواندوكاران اوزان 37- و 59+ كيلوگرم دختران و 49-، 57- و 61- كيلوگرم پسران برروي شياپ چانگ مي‌روند كه مبينا نژاد و زهرا نصير احمدي در گروه دختران و اشكان زحمت‌كشان، عرفان مرادي و علي اشكوريان در گروه پسران نمايندگان كشورمان هستند.

شایان ذکر است: مبارزات مرحله مقدماتي از ساعت 9 تا 12:30 (به وقت محلي) خواهد بود و پس از وقفه‌اي يك ساعت و سي دقيقه‌اي، رقابتهاي مرحله يك چهارم نهايي از ساعت 14 تا 18:30 پيگيري مي شود و از ساعت 18:30 تا 21 پيكارهاي مرحله نيمه نهايي و نهايي انجام خواهد شد.

یادآور می شود: در سومين روز مسابقات در بخش دختران ، يلدا ولي نژاد در وزن 44- کیلوگرم پس از برتری برابر نمایندگان اردن و انگلیس در سومین پیکار نتیجه را به حریف آلمانی واگذار کرد و از دور رقابت ها حذف شد. و در 55- کیلوگرم زهره حسن نتاج پس از پیروزی برابر حریفانی از آمریکا ، کره جنوبی ، اسپانیا و صربستان مدال طلای این بخش را به خود اختصاص داد.در 59- کیلوگرم نگار پورجمالي پس از برتری برابر حریفانی از آمریکا و قزاقستان در مرحله نیمه نهایی نتیجه را به نماینده روسیه واگذار کرد و به مدال برنز رسید.
همچنین در بخش پسران محمدحسين زاهدي در 41- کیلوگرم نتیجه را به نماینده تایلند واگذار کرد و حذف شد. حامد اصغري در 45- کیلوگرم پس از پیروزی برابر حریفانی از آمریکا ، استرالیا و هند و شکست برابر نماینده تایلند به مدال برنز نونهالان جهان دست یافت.

گفتنی است: تيم ملي تكواندوي نونهالان دختر و پسر كشورمان، در اولين دوره رقابتهاي قهرماني نونهالان جهان كه به ميزباني "باكو" آذربايجان برگزار شد، در هر دو گروه موفق به كسب عنوان قهرماني شدند.


انتها پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار