مدیرکل ترانزیت سازمان راهداری از ناامنی در مرز بازرگان ترکیه خبر داد و گفت: در صورتی که دوباره کامیون‌ها مورد حمله افراد ناشناس در مرز بازرگان قرار گیرند با دستور شورای عالی امنیت تعطیل می‌‌شود.

مرز بازرگان با حمله دوباره افراد ناشناس ترکیه تعطیل می‌شود/ بازرگان همچنان در ناامنی به سر می‌بردجواد عطرچیان مدیرکل ترانزیت سازمان راهداری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه کشور ترکیه دو مرز رازی و سرو خود را بسته است گفت: این دو مرز به دلیل آنکه رفت و آمد چندانی نداشت و تنها تعدادی مسافر و مرزنشین از آن عبور می‌کردند به دلیل کمبود امنیت کشور ترکیه این دو مرز را تعطیل کرد.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر کارمندان مرزهای سرو و رازی در این مرز حضور ندارند و بیشتر مسافران از مرز اصلی بازرگان رفت و آمد می‌کنند در صورتی که مرز بازرگان اصلی‌ترین مرز است که تمامی کامیون‌ها، اتوبوس‌ها برای رفت و آمد به کشور استانبول از آن عبور می‌کنند.

مدیرکل ترانزیت سازمان راهداری تصریح کرد: در حال حاضر مرز بازرگان باز است اما در صورت ایجاد دوباره حمله و یا اغتشاش در این مرز با دستور شورای امنیت آن را خواهیم بست.

وی توضیح داد: طی چند روز گذشته به دلیل فشارهایی که بر کشور ترکیه آورده‌ایم حمله و یا حادثه‌ای رخ نداده است اما با این وجود هنوز این مرز امنیت کامل ندارد.

عطرچیان خاطرنشان کرد: تا زمانی که وضعیت مرز بازرگان به حالت پایدار نرسیده است کامیون‌ها شب از این مرز عبور نکنند.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
لطفا قبل از بخطر افتادنمردم عادی کاری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
لطفا قبل از بخطر افتادنمردم عادی کاری کنید
آخرین اخبار