همزمان با آغاز هفته گرامیداشت شهدای دولت با حضور استاندار ایلام تعدادی طرح عمرانی و زیربنایی در شهرستان ایلام افتتاح و یا کلنگ زنی شد.

آغازخدمات رسانی به مناطق محروم با شروع هفته دولتبه گزارش گروه باشگاه‌های خبرنگاران جوان از ایلام؛ استاندار ایلام با حضور در بخش چوار گفت: از مشکلات اصلی این بخش تامین آب آشامیدنی و راه های دسترسی به منطقه است که در این رابطه مطالعاتی برای احداث یک مجتمع روستایی توسط شرکت آبفار انجام شده که با عملی شدن آن مشکل کمبود آب روستاهای این بخش برطرف می شود.

محمدرضا مروارید اضافه کرد: شرکت گاز استان نیز وعده داده تا پایان امسال این بخش از نعمت گاز برخوردار شود که در این راستا عملیات اجرایی فاز دوم پالایشگاه گاز نیز بزودی آغاز می شود و با تکمیل آن تلاش خواهیم کرد در مجاورت این مرکز یک مجتمع پتروشیمی نیز احداث شود.

با حضور مروارید در بخش چوار، عملیات اجرایی سیلبند مرکزی چوار در روستای بهمن آباد با اعتباراولیه 12 میلیارد ریال کلنگ زنی شد، بازدید از جاده روستایی در دست احداث قلا از دیگر برنامه های استاندار ایلام در نخستین روز از هفته دولت بود.

همچنین با حضور استاندار ایلام پارک تفریحی هفت تیر و دو مرکز درمانی در مناطق حاشیه ای شهر ایلام به منظور رفع محرومیت از مناطق حاشیه ای این بخش افتتاح شد.

از دیگر خدمات دولت تدبیر و امید در مناطق حاشیه ای شهر ایلام افتتاح چهارمین پایگاه سلامت استان بود که برای احداث آن 500 میلیون ریال هزینه شده و با سه نیروی انسانی در راستای طرح تحول نظام سلامت به بیش از هفت هزار نفر از مردم خدمات ارایه می کند.

بهره برداری از پارک و بوستان شهری شهدای هفت تیر در منطقه هانیوان شهر ایلام به مساحت 2 هزار و 200 متر و با هفت میلیارد ریال اعتبار از دیگر طرح هایی بود که با حضور استاندار ایلام صورت گرفت.
 
 
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.