عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل گفت: شورا باید پیگیری مصوبات و برنامه پنج ساله را در اولویت قرار دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن سرخو عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل، در تذکر پیش از دستور با اشاره به مراجعه کارکنان خانه‌های سلامت به کمیسیون عمران و حمل و نقل گفت: نمایندگان کارکنان خانه‌های سلامت 10 روز گذشته به بنده مراجعه کرده‌اند و من نیز این مسئله را پیگیری کردم.

سرخو در تذکر دوم خود تصریح کرد: یکی از اقداماتی که شورا باید به فوریت در دستور کار خود قرار دهد، پیگیری مصوبات گذشته و برنامه 5 ساله است.

وی افزود: در کمیسیون حمل و نقل و ترافیک گزارشی را تهیه کرده‌ایم که البته باید کمیسیون‌های دیگر به ارائه گزارش بپردازند که این مسئله از اهمیت بسزایی برخوردار است.

سرخو در تذکر سوم خود به انتخابات هیات رئیسه شورای شهر اشاره کرد و گفت: سه شنبه هفته آینده انتخابات هیات رئیسه شورای شهر تهران را خواهیم داشت و مسجد جامعی و چمران نیز که هر کدام سابقه یک سال ریاست در شورای چهارم را به عهده دارند، به عنوان کاندیاتورهای آن‌ مطرح شدند.

سرخو با قدردانی از بی طرفی روسای شورا در دوران ریاست اظهار کرد: از مسجد جامعی و چمران در اداره بی طرفی شورا تشکر می‌کنم و همچنین تقاضا دارم در جلسه انتخابات هفته آینده از حضور افرادی (ر.ف) که به عنوان تماشاچی و برای ایجاد شائبه تلاش می‌کنند، جلوگیری شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: سرخو ، شورای شهر ، مصوبات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار