معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 781 پروژه اقتصادی، عمرانی، تولیدی و اشتغالزا هفته دولت، با اعتباری بالغ بر 304 میلیارد تومان در استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان علی اصغر طهماسبی افزود: افتتاح پروژه های هفته دولت امسال، اشتغالزایی یک هزار و 137 نفر را به دنبال خواهد داشت.

وی در ادامه به عملکرد دولت تدبیر و امید در حوزه های مختلف پرداخت و گفت: در حوزه سیاسی بحمدالله با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید فضای سیاسی بسیار خوبی برای فعالیت احزاب و تشکل های سیاسی دارای مجوز استان، در چهارچوب قانون فراهم شده و حضور بیش از 220 سخنران از طیف های مختلف سیاسی در استان گواه این مدعا است.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان فعالیت رسانه ها، مطبوعات محلی و پایگاههای خبری را در گلستان، بالنده و در راستای توسعه پایدار استان عنوان کرد و خاطرنشان کرد: هماهنگی و تعامل خوبی بین دستگاههای اجرایی، رسانه ها و مطبوعات استان وجود دارد و ما زحمات همه خبرنگاران عزیز را در راستای اطلاع رسانی عملکرد دولت و آگاهی بخشی به جامعه ارج می نهیم.

وی نشست با احزاب و گروههای سیاسی، نشست با مطبوعات محلی و اصحاب رسانه استان جهت حفظ ارتباطات دوسویه و فعال نمودن کارگروههای سیاسی استان را از جمله اقدامات مهم دولت تدبیر و امید در این حوزه عنوان کرد.

طهماسبی در ادامه تقویت بودجه فرهنگی استان، تهیه اطلس فرهنگی استان، حضور اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس در استان، فعال نمودن کمیسیون های فرهنگی، اقوام و مذاهب، تقویت ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر و برگزاری 2 همایش در سال جاری، فعال نمودن شورای توسعه فرهنگ قرآنی، برگزاری جشنواره های ملی فرهنگی هنری نماز و جشنواره عکس نگاه سرخ عاشورایی، برگزاری جشنواره ملی شعر اهل بیت و تقویت اعزام کاروانهای راهیان نور را از مهمترین اقدامات فرهنگی استان، در دو سال اخیر برشمرد.

انتهای پیام//گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.