مدیر عامل سابق باشگاه استقلال در صفحه اجتماعی خود در مورد نکات مهمی سخن گفت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران ، علی فتح الله زاده مدیر عامل سابق باشگاه استقلال گفت : 
با توجه به اظهار نظر وزیر ورزش و جوانان عرض می کنم که گودرزی فشار زیادی را تحمل می کند .من یک استقلالی هستم و ترجیح می دهم در این رابطه حرفی نزنم که به ضرر باشگاه استقلال تمام شود و گرنه اینها کارهای بسیار بدی کرده اند که حرف زدن در موردش برای استقلال و هواداران خوب نیست .
وی ادامه داد :من خرسندم که اسم فتح الله زاده برای برخی افراد این قدر سنگینی میکند و گودرزی باید در جلسه سوال و جواب در مجلس به نمایندگان محترم در این رابطه توضیح دهد.
مدیر عامل سابق باشگاه استقلال بیان کرد : با وجود احترام بسیاری که برای دوست عزیزم افشارزاده قائل هستم ، باید بگویم گودرزی تازه به فوتبال آمده و نمی داند مدیری که هفت قهرمانی در داخل ایران دارد ، نایب قهرمان و سوم آسیا شده ، تیمش به رده 55 جهان رسیده و نماد چهار را برای استقلالی ها ساخته ، نباید آن را با دیگران مقایسه کنند زیرا به سودشان نیست.
وی افزود : به من سه میلیارد دادند اما وقتی به فینال آسیا نرسیدیم دلخور بودیم ، تازه قهرمان لیگ و حذفی هم شده بودیم ، حالا به دوستان 25 میلیارد داده اند و می گویند در لیگ ایران سوم شده و سهمیه آسیا هم بگیریم کافی است .ضمن اینکه بدهی های بیشتری هم از خود بر جای گذاشته اند که در آینده مشخص خواهد شد .پس این دیگر چه جور مقایسه ای است ؟ البته افشارزاده مقصر نیست ، مسائل دیگری وجود دارد که من فعلا در مورد آنها حرفی نمی زنم.

انتها پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار