مديرعامل خانه شهرياران جوان از برگزاري نشست هم انديشي مجمع شهرياران جوان كلان شهر ها و شهرداري هاي مراكز استان هاي كشور در هفته جاري خبر داد.

محمد ابويي در گفتگو با خبرنگار  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص نخستين نشست هم انديشي شهرياران جوان كشور در پایتخت ، افزود: این نشست با حضور جمعي از مديران ارشد وزارتخانه ها، سازمان ها ،شهرداري هاي كشور و بيش از 200نفر از نمايندگان خانه شهرياران جوان شهرداري هاي كشور، پيرامون نحوه فعاليت هاي خانه شهرياران جوان استان ها و چگونگي تعامل اين مجموعه ها با يكديگر برگزار می شود.

وي با اشاره به ضرورت كادر سازي و شبكه سازي اجتماعي براي پيشبرد اهداف مديريت شهري و استفاده از مشاركت اجتماعي و خصوصا جوانان با انگيزه شهري عنوان کرد: باید با تعامل و همفكري مديران شهري و جوانان فعال در حوزه هاي فرهنگي و اجتماعي شهر هاي كشور گامي اساسي در اين زمينه برداشته شود.

مديرعامل خانه شهرياران جوان اظهار کرد: ما بايد با تلاش، شكاف نسلي ايجاد شده در كشور را كاهش دهيم و ارتباطات موثر و مفيدي بين بدنه مديريت شهري و جوانان شهرها ايجاد كنيم تا بتوان با استفاده از اين ظرفيت مفهوم هويت اجتماعي را بازسازي كنيم و شكاف نسلي ايجاد شده را ترميم كنيم.

ابویی در پایان خاطر نشان كرد : در كنار اين نشست مجمع ملي سمن هاي حوزه مديريت شهري كشور نيز جهت تعامل و همفكري براي هماهنگي بيشتر سمن هاي فعال در حوزه شهري برگزار می شود. 

شایان ذکر است؛ اين همايش از 2 تا 4 شهريور امسال در تهران برگزار مي شود و معاونين وزارتخانه هاي كشور و ورزش و جوانان،جمعي از اعضاي شوراهاي اسلامي شهرها و مديران شهري نيز حضور خواهند داشت.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار