معاون اجرایی رییس جمهوری گفت: تصمیم‎های خوبی برای توسعه استان همدان اتخاذ شده است که در سفر هیات دولت به همدان به مردم اعلام خواهد شد.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، محمد شریعتمداری در آیین افتتاح سامانه سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) استان همدان افزود: استان همدان مهد تاریخ و علم ایران است و مفاخر این استان باید به همه معرفی شوند.

وی اظهار کرد: امید است سفر کاروان تدبیر و امید به استان همدان منشا خیر و برکات زیادی برای همدانی ها باشد و تصمیماتی که دولت برای این استان اتخاذ کرده است آرامش و رفاه بیشتری را برای این مردم به ارمغان بیاورد.

وی ادامه داد: طرح توسعه استان همدان را رییس جمهوری در دیدار مردمی اعلام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در چند هفته اخیر کار متراکمی در خصوص استان همدان آغاز شده، ادامه داد: نظرات کارشناسانه و پیشنهادها با حضور رییس جمهوری در جلسه مطرح شد و تصمیم های خوبی برای توسعه استان همدان گرفته شده است.

وی تصریح کرد: راه اندازی سامانه سامد از حیث پرسشگری و پاسخگویی بهتر است چرا که با راه اندازی این سامانه و کاهش ارایه حضوری نامه ها کرامت انسانی متقاضیان نیز حفظ می شود.

وی افزود: البته اگر نامه‎ای هم در مسیر به رییس جمهوری داده شود در دستور بررسی قرار می‎گیرد اما با تماس شهروندان با این سامانه افراد پس از بیان مشکلات می توانند شماره کد رهگیری دریافت و از رسیدگی به درخواست خود مطمئن باشند.

شریعتمداری بیان کرد: سامانه سامد استان همدان از صبح دوشنبه کار خود را آغاز کرده و تا نیم روز یک هزار تماس با این مرکز برقرار شده است.

وی ادامه داد: 93.7 درصد از این تماس ها درباره درخواست ها، 4.5 درصد درباره شکایات، 0.7 درصد در زمینه ارایه گزارش ها به رییس جمهوری، 0.8 درصد در زمینه انتقادات، 0.2 درصد در زمینه طرح و ایده و بخشی دیگر مربوط به ابراز احساسات مردم از سفر رییس جمهوری به استان همدان است. این مرکز تا پنج روز آماده دریافت درخواست های مردمی از رییس جمهوری است که شهروندان می توانند با تماس با شماره 111 مشکلات خود را با کارشناسان حوزه های مختلف در میان بگذارند.
رییس جمهوری سوم شهریور ماه مهمان مردم همدان خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار