مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: به طور کلی غذای بازیکنان از باشگاه تهیه می‌شود و تا جایی که من اطلاع دارم تهیه غذای بازیکنان توسط رحمتی صحت ندارد.

بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص جلسه امروز باسبک دست حامی باشگاه گفت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته در نهایت قرار شد پرداختی‌ها پیگیری و به زودی پرداخت شود.وی ادامه داد: همچنین در مورد مطالبات بازیکنان اسکان بازیکنان خارجی صحبت‌هایی را با سبک دست انجام دادیم تا این موضوعات به زودی حل شود . مطالبات سجاد شهباززاده نیز پیگیری شد و تا امروز و فردا مطالبات این بازیکنان پرداخت خواهد شد.

افشارزاده تصریح کرد: از طرفی دیگر قرار شد مطالبات تمامی بازیکنان و اردوی در نظر گرفته شده آبی‌پوشان بررسی شود تا اقدامات لازم در این خصوص اتخاذ گردد.

وی درباره حقوق عقب افتاه کارمندان باشگاه استقلال گفت: با پیگیری‌هایی که صورت گرفت درنهایت حقوق کارمندان صبح امروز به حساب‌هایشان واریز شد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود مهدی رحمتی غذای دو بازیکن در کمپ را تامین می‌کند گفت: با توجه به وذاکراتی گه با حبیبی سرپرست کمپ داشته‌ام غذای بازیکنان از باشگاه تهیه و به کمپ می‌رود و صحبت‌هایی گه گفته می‌شود رحمتی رحمتی غذای بازیکنان را تامین می‌کند تا جایی که کن اطلاع دارم صحت ندارد اما اگر چنین چیزی یاشد و این بازیکن این کار را انجام داده باشد نباید رسانه‌ای شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار