عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت: به نظر من نباید اجازه دهیم تا از مظلومیت بازیکنان تیم سواستفاده شود.

امیری: نباید از مظلومیت بازیکنان سواستفاده شودبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن کریمی و علیرضا رمضانی از بازیکنان آینده دار استقلال محسوب می شوند که در حال حاضر در کمپ استقلال به سر می برند و طبق گفته مسئولان استقلال ناهار و شام این دو ستاره از سوی مهدی رحمتی کاپیتان تیم تامین می‌شود، از همین رو برای تایید این خبر از بهرام امیری جویا شدیم تا توضیحاتی را در خصوص این مساله مطرح کند.

 بهرام امیری عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت: مهدی رحمتی از ابتدای فصل کمک‌های زیادی به باشگاه کرده است مهمترین کمک وی این بود که بازیکنان را همدل و هم زبان کند تا مشکلات تیم را در نظر نگیرند و بی سر و صدا در تمرینات تیم شرکت کنند.

وی ادامه داد: از دیگر کارهایی که رحمتی انجام داد، این بود که در زمان نقل و انتقالات که باشگاه با مشکلات مالی روبرو  بود این بازیکن  از لحاظ مالی در خصوص رضایت نامه روزبه چشمی لطف زیادی به باشگاه کرد و نکته قابل توجه دیگری که لازم است بگویم اما شاید خود رحمتی هم راضی نباشد. این خواهد بود که وی خرج و غذای دو بازیکن پایه حدود یک ماه که در خوابگاه زندگی می‌کنند از جیب خود پرداخت می‌کند و به طور کلی رحمتی بازیکنی است که از هیچ کمکی باشگاه دریغ نکرده تا تیم بدون سر و صدا به کار خود ادامه دهد.

عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه بیان کرد: از مهمترین‌ کارهایی که رحمتی انجام داده در خصوص مبلغ قرار دادش بوده است و در هر صورت نمی‌توانیم منکر این موضوع  شویم کاپیتان تیم به خاطر حرمت استقلال از تمامی خواسته‌های خود گذشت کرده و همان طور که می‌دانیم ملغ قرار داد وی نسبت به سال گذشته‌اش کمتر بوده است.

وی درباره اینکه گفته شده از باشگاه قهر کرده است گفت: اصلا بحث قهر در میان نیست بلکه تمام فکر و ذهن ما پرداختی مطالبات بازیکنان و کادر فنی و کارمندان باشگاه است چرا که ما باید نسبت به تعهدی که به آنها دادیم عمل کنیم و به نظر من دوستان باید کمک کنند تا به  تعهدات باشگاه جامعه عمل بپوشانیم.

وی افزود: به طور کلی ما  باتمامی بازیکنان در ارتباط هستیم و بازیکنانی از جمله خسرو حیدری که همه می‌گویند این بازیکن به سختی قرار داد می‌بندد در حال حاضر مبلغ ناچیزی از مطالبات خود را دریافت کرده و تا هفته چهارم بدون ایجاد سر و صدا به کار خود ادامه داده است از طرفی دیگر بازیکنانی همچون امید ابراهیمی ، سجاد شهباز زاده و حنیف‌عمران زاده، طالب‌لو به طور کلی  تمامی بازیکنان تیم همه آنها حرمت باشگاه و هواداران را نگه داشتند و با سکوت خود به ما احترام گذاشتند بنابر این بهتر است از تمامی آنها تشکر و قدر دانی شود.

امیری تصریح کرد: مشکلاتی که در حال حاضر مطرح  می‌شود مربوط به یک شب نیست بلکه حدود یک ماه است که با اعضای هیات مدیره و مدیر عامل باشگاه در خصوص اتفاقات اخیر صحبت کردیم و بازیکنان را به آرامش دعوت کردیم تا مشکلی پیش نیابد اما به نظر من هر چیزی حدی دارد و نباید اجازه بدهیم از خوبی بازیکنان سوء استفاده شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۱۵:۰۲ ۰۲ شهريور ۱۳۹۴
دمت گرم
آخرین اخبار