استاندار مازندران گفت: همزمان با هفته دولت 762 پروژه با اعتباری بالغ بر 471 میلیارد تومان در استان مازندران افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، به نقل از روابط عمومی استانداری، ربیع فلاح جلودار، در نشست خبری كه به مناسبت بزرگداشت هفته دولت برگزار شد، بیان داشت: از این تعداد پروژه 164 مورد مربوط به اداره كل راه و شهرسازی ، 215 مورد مربوط به شركت توزیع برق مازندران ، 120 پروژه مربوط به دهیاریها و 74 پروژه مربوط به جهاد كشاورزی مازندران ، 66 پروژه مربوط به شركت مخابرات استان 34 پروژه مربوط به شهرداریها و بقیه پروژه ها مربوط به سایر دستگاههای اجرایی است.

از مجموع اعتبارات هزینه شده 111 میلیارد تومان مربوط به اداره كل راه و شهرسازی و 110 میلیارد تومان مربوط به شركت آب منطقه ای مازندران 51 میلیارد تومان مربوط به فعالیتهای عمرانی شهرداریها و 49 میلیارد تومان مربوط به شركت گاز استان است .

در كنار این پروژه ها در یك اقدام ارزشمند 203 پروژه عمرانی محرومیت زدایی شامل مسجد و حسینیه ، آبرسانی ، خانه عالم ، غسالخانه ، سرویس بهداشتی ، خانه بهداشت ، جاده و پل ، گلزار شهدا ، مجموعه ورزشی ، كتابخانه ، خانه ایتام و مجتمع فرهنگی نیز توسط قرارگاه سازندگی كوثر خاتم الانبیا در استان احداث شده كه در همین ایام افتتاح می شود.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.