عضو کمیسیون عمران گفت: شرکت‌های هواپیمایی با تدارک هواپیمای جایگزین در هنگام بروز نقص فنی از تاخیر در پرواز جلوگیری کنند.

"حامد قادرمرزی" در گفت‌و‌گو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به افزایش تاخیرهای پروازی و نارضایتی مردم گفت: علت اصلی این پدیده ضعف مدیریتی شرکت‌های هواپیمایی کشور است و باید برای فعالیت در این عرصه افرادی شایسته و متعهد  وارد شوند.

 عضو کمیسیون عمران با بیان اینکه گاهی اوقات نیز نقص فنی منجر به این معضل تکراری می‌شود، اظهار داشت: شرکت‌های هواپیمایی با تدارک هواپیمای جایگزین می‌توانند در هنگام بروز نقص فنی در یکی از هواپیماها، در کمترین زمان ممکن نسبت به جابه جایی به موقع مسافران اقدام کنند.

وی افزود: در واقع با این اقدام از تاخیر در پروازها جلوگیری می‌شود در غیر این صورت شرکت‌های هواپیمایی ضعفشان را نشان می‌دهند.

قادر مرزی اذعان داشت: بخشی دیگر از تاخیرها نیز به دلیل وجود تحریم‌ها و مسائل اقتصادی است اما مدیریت درست همه این مسائل را رفع می‌کند. 

عضو کمیسیون عمران گفت: به تمام این عوامل گفته شده،  شرایط جوی را نیز باید اضافه کرد که امری طبیعی است و مردم تاخیر در پروازها به دلیل شرایط اقلیمی را می‌پذیرند.

نماینده قروه و دهگلان خاطر نشان کرد: متاسفانه تاخیر در پروازها مدام در حال تکرار شدن است و باید هر چه زودتر اصلاح شود چرا که این شیوه خدمت رسانی در شان مردم نیست و با این شرایط حقوق مسافران به خوبی رعایت نمی‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار