مدافع تیم فوتبال نفت تهران اظهار کرد: الاهلی ستاره های زیادی در ترکیب خود دارد ولی بازیکنان نفت از آنها هیچ ترسی ندارند.

سیامک کورشی در گفتگو با خبرنگار حوزه  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با جدال تیم های نفت تهران و الاهلی امارات اظهار کرد: شرایط بازی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا متفاوت است، هر چند اگر به دلیل کم تجربگی و اشتباهات فردی 2 امتیاز دیدار مقابل ملوان را به راحتی از دست نمی‌دادیم اکنون با روحیه بهتری به مصاف الاهلی می رفتیم بازیکنان نفت مسابقات آسیایی را به خوبی درک کرده و برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان و بالا بردن پرچم ایران تمام تلاش خود را خواهند کرد. 
 
وی ادامه داد: روند آماده سازی تیم‌های نفت و الاهلی با هم یکسان نبود، این تیم در بازی تدارکاتی با تیم‌های قدرتمند اروپایی به هارمونی خوبی رسیده در حالی که تیم ما به دلیل کمبود بازی تدارکاتی آنچنان در اوج قرار ندارد امیدوارم به زودی و از همین دیدار برابر حریف اماراتی به روزهای خوب فصل گذشته برگردیم. 
 
کورشی در خصوص ستاره‌های برزیلی الاهلی گفت: این تیم بازیکنان شاخصی در ترکیب خود دارد هر چند تیم‌های آسیایی که در مراحل قبل با آنها بازی کردیم تیم‌های کم ستاره ای نبودند از حریفان خود و ستاره‌های آن ها ترسی نداریم اگر مقداری با تجربه بازی کرده و در تهران حریف را شکست دهیم با خیال راحت تری به دبی خواهیم رفت برد پر گل هم که شرایط ما را در بازی برگشت متحول خواهد کرد. 
 
وی ادامه داد: به هر حال امکانات تیم های حاشیه خلیج فارس با تیم‌های ایرانی قابل مقایسه نیست و اگر تمام تیم های کشورمان را هم جمع کنیم شاید اندازه نصف باشگاه الاهلی بودجه و امکانات نداشته باشند. 
 
کورشی در خصوص مطالبات مالی بازیکنان نفت گفت: در آستانه دیدار حساس مقابل الاهلی زیاد نمی‌خواهد در رابطه با مسائل مالی صحبت کنم ولی مطالبات ما در این فصل به طور کامل پرداخت نشده است، البته مسئولان باشگاه قول‌هایی برای برآورده کردن مطالبات اعضای تیم انجام داده‌اند. 
 
کورشی درباره غیبت برخی از بازیکنان نفت در جدال با الاهی بیان کرد: ارسلان مطهری، ایمان مبعلی و علی قربانی را برای این بازی در اختیار نداریم، بازیکنانی که به دلیل حضور در ترکیب فصل گذشته نفت هماهنگی بیشتری نسبت به نفرات جدید با تیم دارند ولی نیمکت نشینان ما نیز در حدی توانا هستند که به خوبی جای خالی نفرات غایب را پر کنند. 
 
انتهای پیام/ 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار