دارنده مدال طلای مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان در وزن 60 کیلو گرم گفت:از هم اکنون خود را برای رسیدن به دوبنده تیم ملی در بازی های المپیک 2016 ریو آماده می کنم.

ایمان صادقی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:با توجه به تمرینات مشترکی که همواره با رده سنی بزرگسالان داشتیم و از آنجا که سال گذشته نیز در مسابقات بزرگسالان بسیاری به میدان رفتم تجربه لازم را برای کشتی گرفتن در این رده سنی دارم.
وی درباره این که چه برنامه ای برای آینده دارد گفت:از این پس باید به فکر موفقیت و کسب مدال در رده سنی بزرگسالان باشم به همین منظور نیز با برنامه ریزی و مشورت مربیان از هم اکنون استارت کار را جهت رسیدن به دوبنده تیم ملی برای حضور در المپیک 2016 خواهم زد.
دارنده مدال طلای جوانان جهان در سال 2014 درباره این که قرار است در چه وزنی کشتی بگیرد گفت:با توجه به این که در المپیک وزن 61 کیلو گرم وجود ندارد به طور حتم از این به بعد در وزن 65 کیلو گرم به میدان خواهم و برای کشتی گرفتن در این وزن مشکل خاصی ندارم.
وی درباره عملکردش در مسابقات جهانی جوانان نیز اظهار داشت:به اعتقاد مربیان،در این دوره از رقابت های جهانی که همه مدعیان حضور داشتند کشتی های خوبی گرفتم و کسب مدال طلا گواه این موضوع است،البته در رقابت مقابل حریف روس با توجه به این که سال گذشته نیز با هم کشتی گرفته بودیم کارم کمی گره خورد اما به لطف خدا در این رقابت نیز پیروز از میدان خارج شدم.
صادقی درباره این که چرا هوادارن تیم فوتبال پرسپولیس به صفحه شخصی اش حمله کرده بودند نیز گفت:یکی از اتفاقات جالب زندگی ورزشی ام همین موضوع است، تشابه اسمی من و دروازه بان تیم پرسپولیس باعث شد هوادارن این تیم که از شکست 4 بر 2 تیمشان مقابل سپاهان ناراحت بودند به صفحه شخصی من حمله کنند و عملکرد دروازه بان خود را مورد نقد قرار دهند البته بعد از مدتی متوجه این اشتباه شدند و از من عذر خواهی کردند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار