طاهری: بررسی اساسنامه فدراسیون فوتبال در کمیسیون فرهنگی

سخنگوی کمیسیون فرهنگی گفت: در جلسه امروز 6 نفر از نمایندگان برای انتخاب به عنوان عضو ناظر ستاد امر به معروف و نهی از منکر معرفی شدند.

6 نماینده به عنوان عضو ناظر ستاد امر به معروف و نهی از منکر انتخاب شدند"سید علی طاهری" سخنگوی کمیسیون فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان درباره دستور کار امروز کمیسیون متبوعش گفت: در جلسه امروز 6 نفر از نمایندگان به عنوان عضو ناظر ستاد امر به معروف و نهی از منکر معرفی شدند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی با بیان اینکه پیش از این 7 نفر برای این سمت ثبت نام کرده بودند که 4 نفر از این افراد عضو کمیسیون فرهنگی و 3 نفر از سایر کمیسیون‌ها بودند، اظهار داشت: در جلسه امروز کمیسیون  6 نفر برای معرفی به صحن انتخاب شدند تا در جلسه علنی مجلس دو نفر از این تعداد توسط وکلای ملت به عنوان عضو ناظر ستاد امر به معروف و نهی از منکر انتخاب شوند.

طاهری سپس به معرفی این 6 نفر پرداخت و گفت: رضا آشتیانی عراقی، مرتضی آقاتهرانی، نصرالله پژمان فر، جمشید جعفرپور از کمیسیون فرهنگی و مجتبی رحمان‌دوست و محمدحسین میرمحمدی نیز از سایر کمیسیون‌ها برای انتخاب به صحن علنی معرفی خواهند شد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی در ادامه گفت: سپس به بررسی گزارش کارگروه ورزش که با حضور وزیر ورزش، رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ برای بررسی مشکل بین تیم تراکتورسازی تبریز و نفت تهران تشکیل شده بود، پرداخته شد .

طاهری افزود: کارگروه ورزش این جلسات را تکرار خواهد کرد تا با بررسی اساسنامه فدراسیون فوتبال برای رفع مشکلات موجود تلاش کنند که در آینده شاهد مشکلات کمتری باشیم.

وی با بیان اینکه در ادامه جلسه کمیسیون فرهنگی "طرح حمایت از مدیریت، احداث، تجهیز و نوسازی مساجد و نمازخانه‌های کشور" بررسی شد، خاطر نشان کرد: در این جلسه به رفع ایراداتی که شورای نگهبان از این طرح گرفته بود پرداخته شد ولی هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیدیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار