وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تامین اجتماعی حیاط خلوت سیاسی هیچ گروهی نیست و در تلاشیم تا همچنان غیر سیاسی باقی بماند.

تامین اجتماعی حیات خلوت سیاسی هیچ گروهی نیستبه گزارش خبرنگار حوزه رفاهی  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی ربیعی وزیر کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ناکارآمدی مدیریت هشت سال فعالیت دولت های نهم و دهم اظهار کرد: با وجود تلاش های کارشناسی از سوی مسئولان و مدیران دولت تدبیر و امید هنوز نتوانسته‌ایم تبعات مدیریت ناکارآمد دولت نهم و دهم را از اذهان پاک کنیم اما خوشبختانه در طی دو سال گذشته، بار نگرانی‌ها و دغدغه‌های کارگران که به دلیل به خطر افتادن منافع صندوق در دوران مذکور بوده است را زدوده‌ایم.

وی در خصوص افزایش سود اقتصادی شستا و تحقق رسالت اجتماعی این مجموعه برای ارتقاء کیفیت زندگی کارگران تصریح کرد: این مجموعه باید بعنوان مجموعه‌ای کارا و موثر ، که دلسوزان مردم و انقلاب در آن مشارکت دارند، به جامعه معرفی شود.

ربیعی با بیان اینکه نرخ مشارکت‌ سرمایه  و بهره وری در شرکت‌های شستا افزایش یافته است ادامه داد: افزایش نرخ به گونه‌ ای است که این مجموعه نیازهای اقتصادی سازمان تامین اجتماعی و کمبودهای بودجه‌ای این سازمان را تامین کرده است.

وزیر کار و رفاه با اشاره به افزایش تعداد شرکت‌های شستا در بورس که بعنوان شفاف سازی اقدامات چشمگیری را به انجام رسانده است افزود: در دو سال اخیر این مجموعه با اجرای پروژه‌های بزرگ ملی و سرمایه‌گذاری از جمله شرکت رایتل و پالایشگاه ستاره خلیج فارس بعنوان بزرگترین پالایشگاه بنزین رسالت‌های خود را به انجام می‌رساند.

ربیعی در پایان گفت: سازمان تامین اجتماعی متعلق به کارگران و بازنشستگان کشور است که در واقع کارفرمایان ما محسوب می‌شوند و سیاسن ما در جهت تامین منافع بین نسلی کارگران ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل
۱۹:۵۸ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
سلام انشاء الله همینطوراست وطرفداری از کارگران وبازنشستگان این خانواده تشکر
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل
۱۹:۵۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
سلام انشاء الله همینطوراست وطرفداری از کارگران وبازنشستگان این خانواده تشکر
Iran (Islamic Republic of)
منوچهر
۱۷:۳۸ ۰۱ شهريور ۱۳۹۴
سازمان تامین اجتماعی مهم است
آخرین اخبار