پورابراهیمی: سهم‌خواهی سیاسیون از شرکت سهامی وزارت کار و رفاه اجتماعی!

عضو کمیسیون اقتصادی کشور گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تبدیل به یک شرکت سهامی سیاسی شده که هرکسی سهم خودش را از آن می‌گیرد.

"محمدرضا پورابراهیمی" عضو کمیسیون اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در ارتباط با روند استیضاح  وزیر تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی در مجلس اظهار کرد: بعد از نشست نمایندگان خواهان استیضاح علی ربیعی با لاریجانی، قرار شد فرصتی دیگر به وزیر برای بهبود اوضاع داده شود.

نماینده کرمان و راور ادامه داد: بعد از طی این مدت نه تنها وضعیت بهبود پیدا نکرده بلکه کار به جایی رسیده که عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای دولت اصلاحات اکنون از سوی ربیعی  به عنوان مدیر عامل بزرگترین مجموعه اقتصادی کشور (شستا) انتخاب شده است.

وی تاکید کرد:‌ از این وحشتناک‌تر دیگر نمی‌توان اقتصاد کشور را اداره کرد، اگر این عضو ارشد مذاکره‌کننده آنقدر خوب است پس چرا وی را در گروه تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای این دولت نگذاشته‌اند؟!

پورابراهیمی بیان داشت: عدم تعیین تکلیف وضعیت بازنشستگان فولاد یکی دیگر از خواسته‌های اساسی نمایندگان بود که کماکان برقرار است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دلیل حجم عظیمی از ماموریت‌های اقتصادی متاسفانه اکنون به دست فردی اداره می‌شود که توان لازم را جهت اداره این بخش اقتصادی ندارد البته این موضوع نافی جایگاه و خدمات وی برای انقلاب و کشور نخواهد بود.

نماینده کرمان و راور تاکید کرد: اکنون این وزارتخانه به یک شرکت سهامی سیاسی تبدیل شده که هرکسی سهم خودش را از آن می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه روند اداره این وزارتخانه به هیچ وجه منافع کارگرها، بیمه‌شدگان و حجم عظیمی از کسانی که در این بخش کار می‌کنند را تامین نمی‌کند، خاطرنشان کرد: اگر وزیر توان اداره وزارت کار را ندارد باید خود استعفا دهد نه اینکه نمایندگان مجلس به دنبال استیضاح وی باشند.

انتهای پیام/
  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار