جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان کرمان صبح امروز از دستگيري فردي که با جعل سند اراضي شخصي و دولتي اقدام به کلاهبرداري 400 ميليارد ريالي کرده بود، خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان وبنا به اعلام پايگاه خبري پليس، سرهنگ ماشاالله کشاورزي در تشريح اين خبر گفت: در پي دريافت گزارش شهروندان مبني بر وقوع کلاهبرداري كلان ، موضوع و روند شناسايي متهم در دستور کار ماموران كلانتري22 شهر كرمان قرار گرفت.

وي افزود: پليس با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده موفق شد متهم را در شهر کرمان شناسايي و دستگير کند.

جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان کرمان با بيان اينکه متهم بازنشسته و 63 ساله است خاطرنشان  کرد: اين کلاهبردار با بدست آوردن سربرگ‌هاي يکي از ادارات دولتي و جعل سند، 250 ميليارد ريال از اراضي شخصي و 150 ميليارد ريال از اراضي دولتي را بعد از تفکيک به نام خودش به شاکيان واگذار کرده است.

سرهنگ کشاورزي گفت: مالباختگان اظهار داشتند كه به دليل سن و سال و ظاهر ثروتمند فرد به وي اعتماد پيدا کردند .

وي افزود: در صورت برخورد با چنين مواردي ابتدا با استعلام از ارگان ‌هاي مربوطه از صحت و سقم مدارك ملکي که قصد معامله داريد آگاه شويد، سپس براي خريد آن اقدام کنيد.

جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان کرمان در پايان اظهار کرد: پس از اعتراف متهم به بزه انتسابي پرونده قضائي تشکيل و به همراه متهم به مرجع قضائي تحويل داده شد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.