رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت :دراجتماع عظیم رضویون حرم مطهر رضوی گلباران می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام سیدمحمد سلطانی افزود: این مراسم ساعت16:30 عصر سه شنبه از عرصه میدان شهداآغازو حاضرین با اهدای شاخه های گل و با پای پیاده به سمت صحن جامع رضوی حرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه سخنران این مراسم آیت‌الله سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) است،گفت:در این مراسم از مداحان برجسته کشوری هم به اجرای مولودی‌خوانی و مدیحه‌سرایی استفاده خواهیم کرد و اقامه نماز مغرب و عشاء نیز با حضور شرکت کنندگان و عموم زائران و مجاوران امام رضا(ع) برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: 10 هزار شاخه گل توسط شورای هماهنگی و اتاق اصناف و 5 هزار شاخه گل از سوی آستان قدس رضوی در میان جمعیت توزیع می‌شود

حجت‌الاسلام سلطانی افزود:در پایان مراسم خادمان بارگاه رضوی گلهای که به آستان حضرت رضا (ع) تقدیم شده را جمع آوری و به تازه عروس و دامادها و خانواده‌هایی که جهت قرائت خطبه عقد در این شب عزیز به بارگاه منور رضوی می‌آیند تقدیم میشود و بخشی از این گل‌ها در میان بیماران سطح شهر توزیع می‌شود.

وی گفت: والدینی که فرزندانانشان در روز 11 ذیالقعده امسال متولد می‌شوند و نام فرزندشان را محمدرضا، علیرضا، رضا، موسی‌الرضا و دیگر القاب و اسامی امام هشتم(ع) بگذارند تقدیر و تجلیل می شوند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.