مدیر خانه کاریکاتور ایران از ارسال هزار و ۷۲ اثر از ۴۳ کشور به مسابقه کارتون و کاریکاتور داعش خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم: مسعود شجاعی طباطبایی مدیر خانه کاریکاتور ایران با اشاره به برگزاری اولین نمایشگاه کاریکاتور داعش در قم گفت: این نمایشگاه تا چند روز دیگر نیز آماده بازدید علاقمندان است.

طباطبایی با بیان اینکه در اولین مسابقه کاریکاتور ۳۹ کشور شرکت داشتند تصریح کرد:  آخرین مسابقه برگزار شده نیز با موضوع داعش بود که در دو بخش کارتون و کاریکاتور برگزار شد و از ۴۳ کشور دنیا آثار کاریکاتوری ارسال شد.

مدیر خانه کاریکاتور ایران با اشاره به اینکه کشورهای ایران، برزیل، ترکیه، چین و اندونزی به ترتیب بیشترین آثار را به این مسابقه ارسال کرده بودند،گفت: در مسابقه کاریکاتور داعش  هزار و ۷۲ اثر ارسال شد که پس از ارزیابی  ۲۸۰ اثر انتخاب شد و از بین این آثار 40 اثر را در نمایشگاه اشراق در معرض دید علاقه مندان به نمایش گذاشته شده است.

شجاعی طباطبایی با اشاره به فعالیت دو سایت تخصصی کاریکاتور ایران اظهار کرد: خانه کاریکاتور ایران در  زمینه آموزش برای کودکان و نوجوانان و بزرگسالان، برپایی نمایشگاه و انتشار آثار کاریکاتوری فعالیت خود را آغاز کرده که طی آن کاریکاتوریست‌های ایرانی و خارجی معرفی می‌شوند.
برچسب ها: نمایشگاه ، کاریکاتور ، داعش ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.