وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تیم مذاکره کننده نشان داد از طریق دیپلماسی و گفت‌وگو می‌توان مدیریت حقوق حقه ملت را احیا کرد.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد فرهادی در نشست علمی مذاکرات هسته‌ای و علوم سیاسی که در دانشگاه علامه طباطبایی در حال برگزاری است اظهار داشت: امروز دانشگاه علامه طباطبایی میزبان دولتمردان و سیاستگزارانی است که برای این کشور افتخار آفریدند و تحت هدایت‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری و مدیریت سازنده رئیس جمهور به جهانیان نشان دادند که از طریق دیپلماسی و گفت‌وگو هم می‌توان مدیریت حقوق حقه ملتی را احیا کرد.

وی در ادامه افزود: در جایگاه وزیر علوم تحقیقات و فناوری و به نمایندگی از جامعه علمی و دانشگاهی کشور از وزیر امور خارجه کشورمان و همکارانشان سپاسگزاری می‎کنم و زحمات وی را ارج می‌نهم.

فرهادی بیان کرد: در راستای ماموریت‌گرا کردن دانشگاه‌ها و کاربدی کردن علوم انسانی باید از این پس به نقش دانشگاه‌ها به ویژه دانشگاههایی که در حوزه علوم انسانی فعالیت می‌کنند در حل و فصل مسائل اجتماعی و معضلات داخلی و بین‌المللی اهمیت ویژه‌ای بدهیم.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری در ادامه گفت: به همین دلیل است که تاکید وزارت علوم در دوران جدید استفاده بهینه از ظرفیت‌های پژوهشی و استفاده از نظرات و دیدگاه‌های اندیشمندان و نخبگان در اتاق‌های فکر در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار