شطرنج بازان هرمزگانی به مرحله نیمه نهایی و فینال مسابقات شطرنج قهرمانی کشور راه یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، در پایان هجدهمین دوره جشنواره سراسری شطرنج بانوان کشور یاسمن داودی شطرنج باز هرمزگانی با کسب ۷/۵ امتیاز و ایستادن در مکان دهم جدول رده بندی جواز حضور در فینال مسابقات شطرنج بانوان قهرمانی کشور را بدست آورد.

میترا اصغری و نورسته اژدری دو نماینده دیگر استان هم به ترتیب با قرار گرفتن در مکان های ۴۴ و ۶۶ جدول رده بندی از صعود به فینال رقابتهای شطرنج بانوان کشور بازماندند.

هجدهمین دوره جشنواره سراسری شطرنج بانوان کشور با حضور ۱۱۱ شطرنج باز از سراسر کشور در استان قزوین برگزار شد که در پایان با قهرمانی صدیقه کلانتری از مازندران(۸/۵ امتیاز) به پایان رسید.

فینال مسابقات شطرنج بانوان قهرمانی کشور روزهای ۲۴ تا ۳۰ دیماه با حضور ۲۴ شطرنج باز از جمله یاسمن داودی شطرنج باز هرمزگانی در قزوین برگزار خواهد شد.

اما در پایان چهاردهمین دوره جشنواره سراسری شطرنج آقایان کشور نیز که با حضور ۳۲۴ شطرنج باز در گیلان برگزار شد،بردیا گله داری از هرمزگان با کسب ۸ امتیاز و ایستادن در جایگاه شانزدهم جدول رده بندی به مرحله نیمه نهایی رقابتهای شطرنج مردان قهرمانی کشور راه یافت.

ضمن اینکه ۵ شطرنج باز دیگر هرمزگانی از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماندند.محمدرضا اصغرزاده از مازندران با کسب ۹/۵ امتیاز قهرمان این پیکارها شد.

مرحله نیمه نهایی رقابتهای شطرنج مردان قهرمانی کشور با حضور ۴۴ شطرنج باز از جمله بردیا گله داری شطرنج باز هرمزگانی روزهای ۲۲ تا ۳۰ آذر در شهرستان رشت برگزار می شود.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.