مسئول جمع‌آوری اسناد دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران در شمال غرب کشور گفت:خاطرات بیش از ۵۰۰ رزمنده ارتش تدوین و عکس و اسناد در این زمینه جمع‌آوری شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حجت‌الاسلام علی صالحی در حاشیه بررسی اسناد و مدارک دفاع مقدس در اردبیل اظهار داشت: در قالب کارگروه موزه دفاع مقدس گروه‌های مختلف به استان‌های کشور اعزام شده و اقدام به ثبت و ضبط اسناد، مدارک و خاطرات رزمندگان دفاع مقدس می‌کنند.

وی گفت: اسناد و مدارک مربوط به دوران دفاع مقدس در این استان‌ها جمع‌آوری شده و برای نمایش به موزه دفاع مقدس انتقال می‌یابد تا بتوانیم با این امر زمینه‌های آشنایی مردم را با جریان‌های 8 سال دفاع مقدس فراهم آوریم.

صالحی با بیان اینکه در حال حاضر موزه دفاع مقدس به عنوان بخشی از موزه انقلاب اسلامی است، افزود: به زودی این موزه در نزدیکی مرقد مطهر امام خمینی(ره) به بهره‌برداری رسیده و فعالیت‌های خود را در حوزه ترویج فرهنگ دفاع مقدس انجام می‌دهد.

مسئول جمع‌آوری اسناد دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران در شمال غرب کشور در ادامه با اشاره به ثبت و ضبط اسناد، مدارک و خاطرات رزمندگان دفاع مقدس استان اردبیل بیان کرد: این کارگروه در مدت فعالیت در استان اردبیل عکس‌ها و خاطرات رزمندگان 8 سال دفاع مقدس را حتی در دورترین نقاط استان اردبیل جمع‌آوری کرده و به موزه انقلاب اسلامی انتقال می‌دهد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.