گرگان؛

اجرای طرح تحليل نتايج امتحانات در آموزش و پرورش

رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش امروز در گرگان گفت : طرح تحلیل نتایج امتحانات همراه با مولفه های آموزش و پرورش سال تحصیلی جدید در مقاطع متوسطه اول و دوره ابتدایی اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛  عمادی افزود: این طرح سال گذشته برای دوره های نظری و پیش دانشگاهی اجرا شد و سال تحصیلی جدید در مقطع متوسطه اول و دوره ابتدایی هم اجرا می شود.

وی گفت: این طرح با استفاده از یک نرم افزار نتایج امتحانات با مقایسه مولفه های آموزش و پرورش مانند فضای آموزشی / امکانات آموزشی و معلم تحلیل و نتایج طرح طبقه بندی می شود و برای پیشرفت عرصه تعلیم و تربیت کشور در اختیار برنامه ریزان این نهاد قرار می گیرد.

عمادی طرح تحلیل سوالات امتحانات نهایی را هم از دیگر برنامه های مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش برشمرد و افزود : بررسی ضریب دشواری یا آسان بودن سوالات و انطباق آنها با اهداف کتابهای درسی از موارد تحلیل در این طرح است.

وی همچنین گفت : محاسبه حق الزحمه عوامل اجرایی امتحانات در سامانه پرداخت حق الزحمه هم از کارهای انجام شده در این مرکز است.

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش برای شرکت در کارگروه آموزش کارشناسان سنجش و ارزیابی آموزش و پرورش گلستان امروز به گرگان سفر کرد.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.