عادل کلاه‌کج اعلام کرد که با اننخاب ورزشگاه غدیر، تیم استقلال تهران به جای استقلال اهواز میزبان بازی بود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال استقلال اهواز و استقلال تهران روز پنجشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در پایان آبی‌پوشان تهرانی موفق شدند همنام اهوازی خود را دو بر یک شکست دهند.

این بازی با حواشی زیادی همراه بود. در چند صحنه و به خصوص روی گل دوم استقلال تهران ، آبی‌پوشان اهوازی به تصمیمات داوری اعتراض داشتند . محمداسماعیل نظری بازیکن استقلال اهواز از زمین مسابقه اخراج شد و همچنین یک ضربه پنالتی برای تیسم تهرانی اعلام شد که البته به گل تبدیل نشد.

عادل کلاه‌کج بازیکن استقلال اهواز در این‌باره گفت: من تا قبل از این بازی، اکبریان را به عنوان یک داور خوب می‌شناختم اما نمی‌دانم چرا وی در این مسابقه این‌گونه قضاوت کردن وقتی پنالتی اعلام شد همه ما متحیر ماندیم به سمت  اکبریان رفتیم و علت این تصمیم را جویا شدیم وی گفتند وقتی روی زمین افتادی دستت به توپ خورد و خطای هندت را گرفتم . البته خدارا شکر که پنالتی تبدیل به گل نشد، ولی تصمیم اشتباهی بود.

کاپیتان استقلال اهواز از انجام مسابقه در ورزشگاه غدیر ابراز نارضایتی کرد و افزود: نمی‌دانم چرا مسئولین انقدر اصرار دارند که بازی در ورزشگاه غدیر برگزار شود. استادیوم استقلال اهواز ، تختی است .

ما در استادیوم تختی تمرین می‌کنیم، حتی در بازی گذشته مقابل سیاه‌جامگان آنجا میزبان بودیم .اما یکباره اعلام شد که باید بازی استقلال تهران در غدیر برگزار شود.

در این مسابقه میهمان بودیم و استقلال تهران میزبان و ما در استادیوم خودمان بازی نکردیم پس مهمان بودیم .

وی درباره کیفیت زمین بازی ادامه داد : فولاد خوزستان، استقلال خوزستان . استقلال اهواز در غدیر مسابقه می‌دهند. مشخص است که زمین کیفیت لازم را ندارد . من نمی‌دانم ورزشگاه تختی چه مشکلی داشت که ما نتوانستیم در آنجا میزبان استقلال تهران باشیم، اگر مسابقه در تختی بود به هر شکلی که شده این بازی را می‌بردیم ما قبل از شروع مسابقه بازی را باختیم .

این پیروزی را به تیم استقلال تهران تبریک می‌گویم باید این بازی را آنها می‌بردند.

هافبک این روز‌های استقلال اهواز از نتیجه مسابقه ابراز نارضایتی کرد و ادامه داد : مساوی نتیجه عادلانه‌ای بود. بازی پایاپای دنبال می‌شد و هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند اما تیم تهرانی برنده از زمین خارج شد.

کلاه‌کج در پایان از هواداران تشکر کرد و ادامه داد ما هواداران خیلی خوبی داریم . آنها حتی بعد از شکست دیشب ما را تشویق کردند. به همه طرفداران استقلال اهواز قول می‌دهم که این تیم در لیگ می‌ماند.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار