شجاعی: ما هم از داوری‌ها متضرر شده‌ایم/ این جایگاه واقعی پرسپولیس نیست

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان معتقد است اشتباه داوری برای همه تیمها وجود دارد و باید به نظر داور احترام گذاشت.

علی شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال  گروه ورزشیباشگاه خبرنگاران جوان،‌ درباره اتفاقات پس از بازی با پرسپولیس بیان کرد: نمی‌خواهم درباره این حاشیه‌ها صحبت کنم و فکر می‌کنم بازی بسیار دلچسبی برای هواداران هر دو تیم بود.

وی ادامه داد: پرسپولیس تیم بزرگی است و جایگاه واقعی این تیم در اینجای جدول نیست.برانکو مربی بزرگی است و با جوانگرایی تیم بسیار زهردار شده است.اما ما توانستیم با یک بازی مطقی پیروز از بازی خارج شویم.

سرپرست تیم فوتبال ذوب آ‌هن در خصوص داوری فغانی ابراز کرد: نمی‌خواهم که در مورد قضاوت داور نظر دهم و کمیته انضباطی باعث شده که ما خود را درگیر مسائل داوری نکنیم.

وی در ادامه درباره‌ صحنه پنالتی ذوب‌آهن اظهار داشت: نیمکت ما از صحنه دور بود و نمی‌توانم در این مورد نظر دهم اما این اتفاقات برای همه نیز پیش می‌آید و ما هم ضررهای زیادی از داوری کرده‌ایم.

شجاعی در خصوص محدودیت‌های متعدد بازیکنان ذوب‌آهن گفت:‌ متاسفانه بحران مصدومان تیم ذوب‌آهن را اذیت می‌کند اما تیم ما از جوانان با انگیزه و خوبی برخوردار است و اطمینان دارم که می‌توانند در بازی‌های آینده کمک زیادی به سرمربی تیم کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ از هواداران تیم تشکر می‌کنم که ما را در آزادی تنها نگذاشتند و تا پایان بازی تیم را تنها نگذاشتند و بازیکنان هم تمام تلاششان را کردند تا تماشاگران را شادمان روانه منزل کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار