بازیکن سابق فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس بازی تماشایی ارائه می‌دهد اما از لحاظ مدیریت و بودجه ضعیف است.

سپهر حیدری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بعد از چند وقت برای دیدن بازی به ورزشگاه آزادی رفتم و بازی را از نزدیک دیدم و معتقدم پرسپولیس خیلی زیباتر نسبت به گذشته بازی می‌کند، اما این تیم دچار مشکلات مدیریتی و بودجه‌ای است.

وی در ادامه عنوان کرد: برانکو تأثیر خوبی روی تیم گذاشته است اما متأسفانه دست برانکو برای چیدمان ترکیب تیم خیلی خالی است و بازیکنان باید نهایت تلاش‌شان را انجام دهند، همچنین بازیکنی که در پرسپولیس بازی می‌کند باید یک ستاره باشد اما در حال حاضر بازیکنان خیلی راحت وارد تیم پرسپولیس می‌شوند و کاری هم برای ارتقا پرسپولیس انجام نمی‌دهند.

وی افزود: تیم پرسپولیس باید چند بازیکن خارجی را جذب کند تا بتواند از بحران دربیاید.

سپهری حیدری در ادامه درباره خروج پرسپولیس از لیگ برتر گفت: من به عینه دیدم که در حق پرسپولیس اجحاف کردند، آن‌ها چگونه می‌توانند با این همه هوادار بازی کنند.

حیدری گفت: فغانی پنالتی نادرستی به نفع ذوب آهن گرفت و مسئولان به نوعی با تیم پرسپولیس لجبازی می‌کنند و باعث ناراحتی هواداران می‌شوند. به هر حال پرسپولیس صبر ایوب دارند که نسبت به قضاوت‌های نادرست سکوت می‌کنند.

وی در ادامه افزود: هوادار تیم پرسپولیس چقدر تحمل دارد. در حال حاضر اوج بی‌انصافی در حق هوادار پرسپولیس می‌شود و معتقدم که پیشکسوتان و مسئولان مثل کوه پشت تیم پرسپولیس می‌مانند و از تیم حمایت می‌کنند. در حال حاضر وقت انتقاد کردن از تیم نیست و هر کسی که می‌تواند باید از این تیم حمایت کند.

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: این موضوعات مشکلات پرسپولیس زیاد استرس هم بازیکنان که مربوط است و پیشکسوتان در کادر فنی و مسئولان تیم با مصاحبه‌های خوب و حضور در استادیوم می‌توانند به تیم روحیه بدهند.

وی تصریح کرد: برانکو نباید تنها بماند و باید دو و سه تا بازیکن تراز اول جذب تیم شوند تا از این اوضاع دربیایند.

 حیدری در خصوص اشتباهات داوری صورت گرفته علیه پرسپولیس گفت: داوران اشتباهات سهوی خیلی دارند که هرکس را به شک می‌اندازد و تیمی که در حال دست و پا زدن برای بازگشت به جدول است نباید دچار این نوع داوری بشود.

بازیکن سابق پرسپولیس، گفت: تیم‌های فوتبال سپاهان، ذوب آهن، تراکتور و نفت جزو مدعیان قهرمانی امسال لیگ برتر فوتبال هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: عدم ثبات مدیریت، بلای جان پرسپولیس بوده است و تیم فوتبال پرسپولیس همیشه در حال تغییر مدیریت است اما تیم فوتبال سپاهان از لحاظ مدیریت خیلی بهتر و مدیریتش تغییر نکرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار