یک موتور سیکلت سوار در کارناوال عروسی از پل سقوط کرد و مراسم عروسی را به عزا تبدیل کرد.

به گزارش گروه باشگاه‌های خبرنگاران جوان از قم؛ فراهانی معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم از حوادث رخ داده در استان خبر داد و گفت: متاسفانه بامداد امروز سرنشین یک موتورسیکلت در کارناوال عروسی از پل سقوط کرد و مراسم عروسی را به عزا تبدیل کرد.

وی در خصوص جزییات این حادثه گفت: دراین حادثه که روی پل نیروگاه رخ داد ، جوانی  30 ساله بر اثر سقوط از روی پل جان خود را از دست داد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم در ادامه با اشاره به حادثه برخورد پراید با ون گفت: این حادثه در بلوار الغدیر روبه‌روی بوستان علوی روی داد که در آن 11 نفر مجروح شدند.

وی با اشاره به واژگونی خودروی پراید که در جاده گرمسار روی داد اظهار کرد: این حادثه منجر به کشته شدن یک نفر و همچنین مجروح شدن شش نفر دیگر شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم برخورد وانت با پراید را از دیگر حوادث این مدت برشمرد و بیان کرد: این حادثه در اتوبان قم – تهران روی داد که هشت مجروح بر جای گذاشت.

فراهانی از ثبت 8 هزار و 694 تماس در اورژانس قم خبر داد و گفت : این تعداد تماس منجر به انجام هزار و 408 ماموریت شد که هزار و 178 ماموریت شهری و 230 ماموریت دیگر جاده‌ای بود.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: سقوط ، پل ، کشته شدن ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.