مدیر عامل باشگاه استقلال گفت :به طور کلی بازیکنان بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و کسب 3 امتیاز در هوای گرم ارزشمند بود.

مدیر عامل باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص برد تیم در مقابل تیم استقلال اهواز گفت : بازی سختی بود اما جا دارد برد تیم را به کادر فنی و بازیکنان تبریک بگویم.

وی ادامه داد : باید بگویم که هوای گرم باعث می شود سلامت ورزشکار آسیب ببیند بنابراین بهتر است زمان چنین مسابقاتی تغییر پیدا کند تا شاهد از بین رفتن سلامت ورزشکاران نباشیم.

افشارزاده توضیح داد : به طور کلی بازیکنان بازی خوبی را در زمین مسابقه به نمایش گذاشتند و در هوای گرم حاکم در اهواز نتیجه بازی بهتر از این نمی شد و امیدوارم بازیکنان در بازی های آینده به مراتب بهتر از گذشته بازی کنند اما در هر صورت می توان گفت در این هوای گرم بازی قابل قبولی را نظاره گر بودیم و کسب 3 امتیاز ارزشمند بود.

مدیر عامل باشگاه استقلال تصریح کرد : عملکرد بازیکنان نیمه اول متوسط بود اما به مراتب در نیمه دوم بازی بهتری را نظاره گر بودیم و البته یک پنالتی و دو پاس گل را از دست دادیم و بهتر است در بازی های آینده هماهنگی ها بیشتر شود تا از این طریق به پیروزی های بیشتری دست پیدا کنیم.

وی در مورد اینکه آیا پاداشی برای برد تیم در نظر گرفته خواهد شد یا خیر افزود : سعی می کنیم بابت برد آبی پوشان در این هوای گرم پاداشی را نیز در نظر بگیریم.

افشارزاده بیان کرد : از مسولان و کادر فنی تیم استقلال اهواز بابت میزبانی تشکر می کنم و آنها بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند .از طرفی دیگر از هواداران دو تیم که در این هوای گرم برای تماشای بازی به ورزشگاه آمده بودند تشکر می کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۰:۳۴ ۳۱ مرداد ۱۳۹۴
اولاکه تبریک میگم برد تیم محبوبم استقلال روبه همه ابی دلان دوما واقعا متاسفم که مد شده هر تیمی که میبازه اولین حرفی که بازیکناش وکادر فنیش میزنن میگن مابه داوری باختیم اگه امروز بخت بااستقلال تهران بود باید باتفاضل ۳گل میبردن ولی بااین شرایط جوی کسب سه امتیاز واقعاشیرین بود خسته نباشید میگم به بازیکنان وکادر فنی تیم محبوبم استقلال تهران
منصور ارغوان ازفارس ممسنی شهر خومه زار
آخرین اخبار