حسام الدین جعفری سرپرست اسبق تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان به دلیل بیماری از ناحیه گردن زیر تیغ جراحی رفت.

حسام الدین جعفری پس از عمل جراحی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:به دلیل عارضه ای که از ناحیه گردن داشتم با نظر و تشخیص پزشک مجبور شدم خودم را به تیغ جراحان بسپارم و خدا را شکر پس از انجام عمل جراحی هم اکنون خیلی بهتر هستم.

دارنده مدال نقره آسیا بیماری خود را این گونه تشریح کرد:مهره های پنج و ششم گردنم شکسته بود و همچنین از ناحیه عصب دست نیز آسیب دیدگی شدیدی داشتم که مجبور شدم برای بهبودی راهی بیمارستان شوم.

وی افزود:چند روزی در بیمارستان عرفان تهران بستری بودم و پس از عمل جراحی و بهبودی نسبی ساعت 21 پنج شنبه (29 مردادماه) مرخص شدم و هم اکنون در منزل استراحت می کنم.

سرپرست پیشین تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان درباره این که آیا در این مدت کسی از مسئولان و یا اهالی کشتی سراغی از وی گرفته است گفت:دوستان که همیشه لطف داشتند و مسئولین هم نگویم بهتر است،البته من خودم هم تمایل چندانی برای رسانه ای کردن این موضوع نداشتم.

حسام الدین جعفری از قهرمانان و پیشکسوتان تحصیلکرده کشتی فرنگی سال ها به عنوان مربی،مدرس و سرپرست تیم های ملی کشتی فرنگی به کشتی و ورزش کشورمان خدمت کرده است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار