کارتر مدعی شد: با حضور قوی در خلیج فارس می توانیم از نفوذ ایران در منطقه جلوگیری کنیم

وزیر دفاع آمریکا مدعی شد واشینگتن با حضور قوی در خلیج فارس می تواند با نفوذ ایران مقابله کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اینترنتی وزارت دفاع آمریکا، «اشتون کارتر» وزیر دفاع این کشور اعلام کرد: ما به حضور بسیار قوی در خلیج فارس ادامه می دهیم.

وی مدعی شد: ناو هواپیمابر ما به سرعت می تواند وارد منطقه شود.بنابراین توانایی ما برای حضور نیرو و پاسخ در منطقه خلیج فارس بسیار قوی است و این روند همچنان ادامه خواهد یافت. 

کارتر در ادامه ادعاهای بی اساس خود گفت: این یکی از کارهایی است که ما می توانیم انجام دهیم تا ایرانی ها را از تهاجم بازداریم و با نفوذ ایران مقابله کنیم و همانطور که رئیس جمهور به ما دستور داد گزینه نظامی را در مورد برنامه هسته ای ایران حفظ کنیم و مهمتر این که از دوستان و متحدان ما در منطقه به ویژه اسرائیل حمایت کنیم. هر اتفاقی که برای توافق بیافتد، مسئولیت و وظیفه ما تغییر نخواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۷ ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
معلوم است که حکومت جنایتکار آمریکا فردی بهتر از این اشتون کارتر برای تصدی وزارت دفاع پیدا نکرده است . این مرد با حرف های خنده دارش باعث احقیر آمریکا و شعف دیگران می شود .
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۲:۰۰ ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
ما هم وظیفه داریم از فلسطین و لبنان و یمن و سوریه و همه مظلومین دنیا به کوری چشمتان حمایت کنیم .
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۱:۵۵ ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
مگر تا حالا حضور نداشته اید ، ناوهای شما خوراک خوبی برای بسیجیان ما هستند و هدفی بسیار راحت چیزی شبیه کیسه بوکس ، این یانکی ها چرا از این همه شکست خجالت نمی کشند
آخرین اخبار