حقیقت پور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نباید در بازگشایی سفارت انگلیس عجله می‌کردیم/ وزارت امور خارجه مراقبت های امنیتی را لحاظ کند

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نباید اجازه دهیم تا سفارت انگلیس در ایران تبدیل به لانه جاسوسی دوم شود.

نباید در بازگشایی سفارت انگلیس عجله می کردیم/ وزارت امور خارجه مراقبت های امنیتی را لحاظ کند
"منصور حقیقت پور" نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین در واکنش به بازگشایی سفارت انگلیس در ایران در گفتگو با خبرنگارمجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: معتقدم وزارت امور خارجه نباید در بازگشایی سفارت انگلیس در ایران عجله می کرد. 
 
وی با بیان اینکه اگر انگلیسی ها در ایران رها شوند دست به توطئه می زنند افزود: هنوز تمام مسائل ایران با انگلستان حل و فصل نشده است. 
 
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه وزارت امور خارجه در رابطه با بازگشایی سفارت انگلیس در ایران خلاف قوانین مجلس عمل نکرده است تاکید کرد: طبق قوانین، مجلس این اجازه را به وزارت امور خارجه ایران داده است تا در صورت مصلحت اندیشی روابط ایران و انگلستان را به حالت اول خود برگرداند. 
 
حقیقت پور تصریح کرد: معتقدم وزارت امور خارجه از لحاظ قانونی در بازگشایی سفارت انگلیس تخلفی انجام نداده است منتهی بازگشایی این سفارتخانه در مقطع فعلی می تواند منجر به نفوذ این کشور در مسائل اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی شود. 
 
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه تاکید کرد: مراقبت های امنیتی نسبت به رفتار انگلیسی ها بدون شک پس از بازگشایی این سفارت خانه باید مد نظر وزارت امور خارجه ایران باشد چرا که این امر می تواند از نفوذ و دخالت های بی جای این سفارت خانه در کشور جلوگیری کند. 
 
این نماینده مجلس در پایان با بیان اینکه انگلیسی ها باید از هر گونه یارکشی سیاسی اعم از مطبوعات پرهیز کنند خاطر نشان کرد: نباید اجازه دهیم تا سفارت انگلیس در ایران تبدیل به لانه جاسوسی دوم شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۵ ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
ما اجازه ی هیچگونه نفوذی رو نمیدیم!
Iran (Islamic Republic of)
کریمیان
۲۳:۵۲ ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
آخه نماینده گرامی تاکی میخواهی درب های این مملکت روببندی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
اره بخدا!یا دوست باشن با دنیا یا دشمن باشیم مثل کره شمالی
آخرین اخبار