آموزش شهروندي در مترو

معاون فرهنگی و اجتماعی شركت بهره برداري مترو تهران گفت: شركت بهره برداري مترو به منظور ارتقای سطح آگاهی مسافران اقدام به برگزاری نمایش طنز با موضوع آموزش شهروندی كرده است.

محمد صائبي معاون فرهنگی و اجتماعی شركت بهره برداري مترو تهران در گفت و گو با خبرنگار  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: این برنامه با هنرمندی 2 تن از بازیگران عرصه نمایش با هدف ارتقای سطح آگاهی مسافران مترو در ایستگاه های منتخب مترو اجرا می شود. 

وي تصريح كرد: اين نمایش ها در خصوص نحوه استفاده صحیح از این وسیله مهم حمل و نقل ریلی و همچنین آسیب های اجتماعی مربوط به آن مانند معضل دستفروشان، هول دادن مسافرین و سایر موارد در قالب طنز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در معرض دید قرار گرفته است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شركت بهره برداري مترو تهران  همچنين از برگزاری برنامه هاي فرهنگی در دهه کرامت خبر داد و گفت: این برنامه كه اجرای سرود دانش آموزی با موضوع جشن دهد کرامت و خواهر خورشید می باشدكه مضامین این سرود ها نیز شامل اشعاری در مدح آن بزرگوار می باشد از تاریخ 25 مرداد لغایت 4 شهریور ماه در ایستگاه های منتخب مترو در نوبت عصر از ساعت 15:00 لغایت 19:00 برگزار می شود. 

صائبي افزود: این معاونت به منظور ایجاد فضای شاد و با طراوت در بین مسافرین شهر زیر زمینی متناسب با این ایام به اجرای موسیقی سنتی در 4 ایستگاه تجریش، چهارراه ولیعصر(عج)، دروازه دولت و امام خمینی(ره) نمود. اجرای این برنامه در روزهای 25 لغایت 28 مرداد ماه در 10اجرای 20 دقیقه ای از ساعت 15:00 الی 20:00 می باشد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار