وانت بار هایی که در خیابان های شهر همدان بیشتر اقدام به فروش میوه می کنند، بیشتر از روز های پیش میزبان مردم همدان هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از همدان، این روزها وقتی که برای خرید میوه به شهر سری میزنی با انتخاب های زیادی برای خرید مواجه می شوی،از مغاره های بزرگ و وچک گرفته تا دست فروش ها و یا حتی وانت بار ها،امروزه به دلیل افزایش قیمت بنزین،دیگر مانند گذشته آن ها برای به فروش رساندن اجناس به کوچه ها نمی آیند ؛جایی را در منطقه ای از شهر پیدا می کنند و به صورت گروهی دست به فروش می زنند.

آقای زارعی یکی از همین میوه فروش هاست که تقریبا از شغلش راضی بود.

اومی گفت:سال های قبل برای فروش میوه هایمان توسط شهرداری جریمه میشدیم وشهرداری بار هایمان را می برد اما خوشبختانه امسال اوضاع خیلی بهتر شده است.

آقای زارعی می گفت: تقریبا 2 هفته ای می شود که برای طرح ساماندهی وانت بار ها ثبت نام کردیم که قرار شد ماهانه مبلغی ما به ازای دادن جایگاه از ما دریافت کنند،ما خود حاضریم پول بیشتری بدهیم تا مسئولین مکان های خوبی مثل یک غرفه در اختیار ما بگذارند.

این میوه فروش تاکید کرد: که حتی اگر قرار باشد شبانه روز این جا باشیم و کار کنیم برای روزی کسب حلال حتما این کار را انجام می دهیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان در این باره گفت: همدان محل اشتغال غیررسمی برخی از استان‌های دیگر شده است.

عباس صوفی تصریح کرد: اگر به این افراد مجوز داده شود با افرادی که مالیات و عوارض پرداخت می‌کنند در یک سطح قرار می‌گیرند.

به گفته وی بسیاری از این وانت بارها ساکن همدان نیستند و یا توسط فروشگاه ها برای عرضه اجناس به سطح شهر می آیند.

وی با تأکید بر اینکه باید از افراد قانونمند حمایت شود، ادامه داد: اگر تنها یک مجوز صادر شود این اقدام رسمی خواهد شد.
صوفی خاطرنشان کرد: تا 10 سال گذشته در همدان تعداد وانت‌بارهای فروشنده به 10 عدد می‌رسید اما امروز به بیش از 100 واحد رسیده است.
وی تأکید کرد: طبق قانون، فروش در وسائل نقلیه خلاف بوده و نباید رخ دهد.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: iهمدان ، وانت ، خرید ، میوه ، فروش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.