برترین های مسابقات بدمینتون یکنفره و دونفره رده بندی ویژه پسران که در روزهای بیست و هفتم و بیست و هشتم مردادماه سال جاری به مناسبت آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی برگزار شد مشخص شدند .

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مسابقات بدمینتون رده بندی جوانان استان اصفهان به مناسبت آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی ویژه پسران بصورت یکنفره و دونفره آزاد برگزار شد.

این مسابقات از روز سه شنبه27 آغاز شد و تا روز چهارشنبه 94/5/28 در محل ورزشگاه رسالت شهرستان نجف آباد به پایان رسید.

در قسمت یکنفره 10 بازیکن و 7 تیم دونفره در قالب 4 تیم از شهرستان های (اصفهان ، خور و بیابانک ، سمیرم و نجف آباد) با هم به رقابت پرداختند.

در قسمت یک نفره امیرعباس میرباقری از اصفهان مقام اول ، نوید آقاداودی از اصفهان مقام دوم ، محمد جمشید بیک و اصغر جلالی از اصفهان مشترکا به مقام سوم دست یافتند.

همچنین در قسمت دونفره تیم علی باستانی و پوریا فدایی از نجف آباد به مقام نخست دست یافت ، تیم سعید رهبری و میثم احمدی از نجف آباد مقام دوم را از آن خود کرد و تیم محمدعرفان دهقانی و محمد نوری از اصفهان با تیم ایمان رشیدی و محمد صابری از سمیرم مشترکا سوم شدند.

گفتنی است حسین زیبایی سرپرست هیئت بدمینتون استان اصفهان ، مهدی آقاجانی فشارکی مسئول کمیته فرهنگی هیئت بدمینتون استان اصفهان و سیدمحمد طباطبایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نجف آباد در مراسم اختتامیه مسابقات فوق حضور داشتند.

نفرات برتر این دور از رقابت ها به اولین مرحله مسابقات بدمینتون رنکینگ جوانان کشور که از روز چهارشنبه 94/6/6 تا جمعه 94/6/8 در استان کردستان شهرستان سنندج برگزار می گردد اعزام خواهند شد.   

انتهای پیام/ ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.