رئیس فدراسیون وزنه برداری کشور گفت: جوانان کردستانی از پتانسیل‌های خوبی برخوردارند و در آینده از این استعدادها در ترکیب تیم های ملی استفاده می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، علی مرادی در حاشیه برگزاری مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور نوجوانان در سنندج با اشاره به حضور 30 استان وشرکت203 وزنه بردار در این دوره از رقابت ها،گفت: این رویداد مهم برای اولین بار در تاریخ ورزش وزنه برداری در کردستان اتفاق می افتد که این مهم نشان از فعالیت و روند رو به رشد این رشته در استان کردستان دارد.

وی در مورد کیفیت این دوره از رقابت‌ها، افزود: مسابقات در سطح بالایی قرار دارد و استعدادهای بسیاری در آن شناسایی شده اند که می توانند پشتوانه خوبی برای وزنه برداری کشور و کردستان باشند.

رئیس فدراسیون وزنه برداری کشور با اشاره به برگزاری مطلوب این دوره از رقابت‌ها توسط هیات وزنه برداری استان، بیان کرد: نحوه برگزاری این رقابت ها در سطح بالایی است و در آینده نیز با مسئولین استانی رایزنی های را جهت برگزاری کلاس های آموزشی برای داوران و مربیان خواهیم گذاشت.

مرادی در ادامه به حضور وزنه برداران کردستانی در قالب تیم های ملی اشاره کرد و افزود: جوانان کردستانی از پتانسیل های خوبی برخوردارند و در آینده از این استعدادها در ترکیب تیم های ملی استفاده کنیم.

وی درپایان گفت: به هر استانی که میزبانی رقابت های مهم کشوری را عهده دار شود، از لحاظ مالی در حد توان کمک خواهیم کرد و برگزاری چنین رقابت هایی در هر استانی باعث می شود که انگیزه در بین علاقمندان به این رشته زیاد شود .

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.