معاون فروش شرکت مخابرات استان اصفهان گفت: در حال افزایش پهنای باند اینترنت ارائه شده توسط شرکت مخابرات هستیم که در این صورت کیفیت و رضایت مشتریان بالاتر خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ناصر مشایخی با اشاره به افزایش پهنای باند اینترنت مخابرات اصفهان، اظهار داشت: بر این اساس در زمینه اینترنت با گستردگی شبکه به زودی از تکنولوژی های جدیدتر مانند وای فای (بیسیم) برای برخی نقاط به منظور پوشش اینترنت سراسری استفاده خواهیم کرد.

وی در خصوص اینکه نارضایتی مشترکان از خدمات اینترنت مخابرات پذیرفتنی نیست، افزود: ۴۰۰ هزار مشترک اینترنت داریم، حداقل باید ۱۰۰ هزار نفر ناراضی باشند بنابراین اعتقاد دارم که نمی توان به شکایت های مطرح شده افراد در شبکه های مجازی استناد کرد.

معاون فروش شرکت مخابرات استان اصفهان ادامه داد: همچنین سیستم صوتی ارتباط با مشتری در این شرکت نظرات مردم را دریافت می کند، شهروندان تاکنون نمرات خوبی در سرویس‌های مختلف مخابرات مانند تلفن ثابت، همراه، اینترنت به شرکت داده اند.

وی اضافه کرد: همچنین شرکت مخابرات شماره ۵۰۰۰ را برای نظارت و بررسی کیفیت عملکرد شرکت راه‌اندازی کرده است.

مشایخی بیان داشت: این شرکت در پنجمین نمایشگاه تخصصی مخابرات ۴۰ سرویس خدماتی به مشترکان ارائه کرده که 12 مورد آن مانند سرویس پیام صوتی تلفن ثابت، ویدئوکنفرانس، دیتا سنتر و ارایه موبایل سازمانی جدید است.

وی خاطر نشان کرد: نیاز جامعه به محصولات فناوری اطلاعات و ارتباطات مانند انواع نرم افزارها در همه دنیا از جمله کشورمان روز به روز در حال افزایش است این نمایشگاه سال به سال رشد بهتری نسبت به سال قبل داشته است.

معاون بازاریابی و فروش شرکت مخابرات استان اصفهان نمایشگاه را محل عرضه پتانسیل ها و توانمندی های شرکت های مختلف در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات دانست و گفت: این شرکت در همین زمینه به عنوان پشتیبان اصلی وارد کار می شود تا خدمات جدید دنیای فناوری اطلاعات رابه مخاطبین عرضه کند.

وی به اقدامات شرکت مخابرات استان اصفهان در خصوص نقاطی که تحت پوشش همراه اول نیستند اشاره کرد و افزود: همراه اول بیشترین پوشش شبکه را در میان اپراتورهای تلفن همراه دارد.

مشایخی ادامه داد: اداره بهینه سازی شرکت مخابرات نقاط مختلف را بررسی و تحت پوشش قرار می‌دهد، اما نقاطی که تحت پوشش نیستند با اطلاعات مردم بلافاصله توسط متخصصان تحت پوشش قرار می گیرد.

وی یادآور شد: هم اکنون شرکت مخابرات اصفهان ۴۰۰ هزار مشترک ADSL، دو میلیون، مشترک تلفن ثابت و چهار میلیون تلفن همراه دارد

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.