افتخاری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

پایان همکاری "محسن رضایی" با جبهه ایستادگی همزمان با حضور وی در سپاه بود

معاون اجرایی جبهه ایستادگی گفت: پایان همکاری "محسن رضایی" با جبهه ایستادگی همزمان با حضور وی در سپاه بود.

پایان همکاری "محمود افتخاری" معاون اجرایی جبهه ایستادگی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به انشار اخباری  مبنی بر  جدایی محسن رضایی از جبهه ایستادگی اظهار داشت: پایان همکاری "محسن رضایی" با جبهه ایستادگی همزمان با حضور وی در سپاه بود.

گفتنی است محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرمانده اسبق سپاه پاسداران پس از 18 سال با لباس رسمی سپاه در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین(ع) که روز چهارشنبه 30 اردیبهشت با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد، حضور یافت.

رضایی درباره چرایی و سطح بازگشت خود به سپاه پاسداران اظهار داشت: بنده ابتدا از رهبر بزرگوار انقلاب تشکر می‌کنم که ما را مفتخر کردند که این لباس سبز را که لباس شهادت، غیرت و ایستادگی است بپوشم لذا از اینکه این افتخار را به من دادند صمیمانه از ایشان تشکر می‌کنم.

فرمانده اسبق سپاه پاسداران تاکید کرد: این موضوع به روحیات بنده باز می‌گردد؛ من هر جا که احساس خطر کنم سعی می‌کنم آنجا حاضر شوم. همچنان که روزی در اقتصاد احساس خطر کردم لباس سبزم را از تن در آوردم امروز نیز با توجه به وضعیت حساس منطقه احساس خطر کردم و لباس سبز پاسداری را بار دیگر بر تن کردم.

وی اضافه می‌کند: البته در کنار کارهای سیاسی و فرهنگی که در مجمع تشخیص مصلحت نظام انجام می دهم به فرماندهان نیز برای انتقال تجارب و مشورت کمک و به فعالیت های خود در امر سیاستگذاری و کمک به قوای سه گانه ادامه می‌دهم. در حال حاضر ریاست کمیسیون اقتصاد کلان و دبیری مجمع بر عهده اینجانب است که انجام وظیفه می‌کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار