رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشور گفت: ورزشکاران جانباز و معلول اردبیل، ظرفیت‌ها و توانایی‌های بسیاری برای درخشش در میدان‌های ملی و بین‌المللی دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ محمود خسروی وفا با اشاره به اینکه ورزشکاران جانباز و معلول اردبیل، ظرفیت‌ها و توانایی‌های بسیاری برای درخشش در میدان‌های ملی و بین‌المللی دارند، افزود: کسب مدال المپیک و پاراالمپیک توسط ورزشکاران اردبیلی دور از دسترس نیست.

وی گفت: یکی از مشکلات اساسی که در سال‌های گذشته ورزشکاران معلول و جانباز با آن روبه‌رو بودند، عدم مناسب‌سازی اماکن ورزشی بود که در این راستا اقدامات بسیار خوبی انجام‌شده است.

خسروی وفا بیان کرد: متأسفانه استان اردبیل در سال‌های گذشته در رشته‌های ورزشی معلولین و جانبازان موفق عمل‌نکرده و رتبه این استان در کشور 22 می باشد و انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی‌های اساسی توسط هیئت ورزش‌های معلولین و جانبازان استان رتبه استان اردبیل امسال به زیر 20 برسد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشور در ادامه تصریح کرد: امسال مسابقات دومیدانی با حضور 500 ورزشکار به‌طور باشکوه در کشور برگزار شد و هم‌چنین جشنواره مهر رضوی با حضور 700 ورزشکار برای آماده‌سازی بازی‌های آسیایی اندونزی در کشور برگزار کرد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.