اوضاع اصلا در لیگ آزادگان خوب نیست و درباره این رقابتها خبرهایی می شنویم که عجیب است.

به گزارش خبرنگارگروه ورزشی ورزشی باشگاه خبرنگاران، بازی های فصل جدید رقابتهای دسته اول لیگ آزادگان دوشنبه با برگزاری 10 بازی آغاز شد و تیم های حاضر در این دوره لیگ یک در یک گروه 20 تیمی به شکل دوره ای و رفت و برگشت با هم رقابت کردند.اما  یکی از این خبرهای عجیب این است که چند سرمربی در تیم های لیگ یکی برای تیم های خود اسپانسر بردند و از این طریق سرمربی شدند. در واقع برخی از مربی ها که پیشنهادی نداشتند با بردن اسپانسر به تیم مورد دلخواهشان ملحق شدند.
 
اسامی گلزنان لیگ دسته یک به شرح زیر است:

2گل:مرتضی آقاجان، پیکان تهران و ابراهیم صالحی،فجر سپاسی
1گل:آوخت از آلومینیو هرمزگان،پرتوی از پاس، بارانی از پیکان ، امامی ،پهلوان و دردرویشی  از خیبر خرم آباد، پور محمد و عبدالله زاده از نفت آبادان، دانشیان و رئیسی نسب از ماشین سازی
 
 
صادق درودگر مدیر عامل باشگاه نساجی مازندران گفت:حدود 600 میلیون تومان از بدهی پرداخت شده و منتظر رای قضایی در مورد 1 میلیارد و 400 میلیون تومان که اعاده دادرسی بوده هستیم.
وی افزود:ما 8 بازیکن تیم را در اختیار نداشتیم و همچنین گرمی هوا باعث شد هفته نخست نتیجه را واگذار کنیم.البته نمی توان از یک بازی نتیجه گرفت و در هفته های آینده شاهد عملکرد بهتری از نساجی خواهیم بود.
درودگر خاطرنشان کرد:فوتبال برد و باخت دارد و هیچ چیز مشخص نیست و در این دیدار ما شکست خوردیم .
 
 
نادر دست نشان سر مربی ماشین سازی گفت:با توجه به اینکه در شرایط سختی قرار داشتیم توانستیم تیم آلومینیوم را شکست دهیم و در هوای کاملا شرجی و گرم از سد این تیم بگذریم و امیدوارم در هفته های آینده هم همین روند را داشته باشیم
وی افزود:فدراسیون فوتبال باید فکری به حال گرمی هوا بکند زمان برخی از بازی ها را تغییر دهد چون واقعا گرمی هوا در بندر عباس آن هم در ساعت 17 بازیکنان را اذیت می کرد من که در کنار زمین بودم از گرما لباسم  خیس عرق شده بود.
 
طروسیان سرمربی تیم گیتی پسند گفت:ما به دلیل اینکه تمریناتمان را دیر شروع کردیم آماده نبودیم و به همین خاطر به تیم مس کرمان باختیم.همانطور که می دانید مس چند دیدار تدارکاتی با تیم های مطرح مثل پرسپولیس برگزار کرد و با تمام قوا مقابل گیتی پسند به میدان آمد مطمئن باشید از هفته های آینده گیتی پسند نتایج بهتری کسب خواهد کرد.
 
سه تیم ناکام لیگ یک
تیم هایی که در لیگ دسته یک اردو شان را دیر آغاز کردند در هفته ابتدایی مسابقات با شکست مواجه شدن.آلومینیو هرمزگان،گیتی پسند اصفهان و ایرانجوان بوشهر جزو تیم هایی بودند که آمادگی نداشتندو موفق به کسب امتیاز نشدند.


انتها پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار