رئیس اداره راه و شهرسازی آبادان گفت: به مناسبت هفته دولت امسال 6 پروژه بخش راه این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان: محمد ایجادی اظهارکرد: پروژه احداث باند دوم 5.5 کیلومتر ابتدایی محور آبادان ـ اروند با اعتبار 5 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی - ملی یکی از پروژه‌های آماده بهره برداری به مناسبت هفته دولت است.

وی افزود: پروژه ترمیم و مرمت اساسی پل مثلثی به طول 85 متر در کیلومتر 15 محور آبادان ـ ماهشهر با اعتبار یک میلیارد تومان از محل منابع ملی نیز به بهره برداری می‌رسد.

ایجادی اظهار داشت : افتتاح پروژه تهیه و نصب نیوجرسی در 6 کیلومتر ابتدایی محور آبادان ـ ماهشهر به منظور جداسازی باند رفت و برگشت جهت ارتقاء ایمنی این محور با اعتبار 900 میلیون تومان از دیگر پروژه‌ها است.

این مقا مسئول همچنین از کلنگ زنی 2 پروژه دیگر در هفته دولت خبر داد و خاطرنشان کرد: عملیات احداث 2 کیلومتر راه روستایی و لکه گیری و روکش  3 کیلومتر راه روستایی با اعتبار 800 میلیون تومان در هفته دولت آغاز خواهد شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی آبادان عنوان کرد: همچنین پروژه لکه‌گیری و روکش آسفالت 8 کیلومتر ابتدایی محور آبادان ـ ماهشهر (باند قدیم) با اعتبار یک میلیارد تومان از محل منابع استانی در هفته دولت آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.