مدیر روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان قم ازبرگزاری پیوند آسمانی ۱۱۰ زوج جوان قمی با حضور مسئولان در ساختمان شهرداری مرکزی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛محمد عباسیان مدیر روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان قم در تشریح این خبرگفت: ازدواج پیوند مقدسی است که در قران بسیار به ان اشاره شده است و آن را سنت پیامبر می‌خواند.

وی ادامه داد: مشکلات بسیاری امروزه جوانان با ان رو به رو هستند مثل مشکل مسکن کار و مشکلات مالی که به خاطر آن در ازدواج با سختی روبه رو می‌شوند.

عباسیان  زندگی برپایه محبت وقناعت را مورد توجه قرار داد و گفت:جوانان باید از تجمل گرایی واشراف گری بپرهیزند وقناعت را تمرین کنند تا بتوانند زندگی خود را برپایه عشق ومحبت تشکیل دهند.

وی با بیان اینکه جشن ازدواج این قشر از جامعه  که با مشکلات مالی رو به رو است، بسیار جذاب و قابل تاملاست گفت: ما بر آن هستیم که با حمایت خیران و نیکوکاران اینگونه مراسمات را هر چه بهتر برگزار کنیم.

عباسیان در پایان اضافه کرد: مراسم ازدواج 110 زوج جوان در روز پنجشنبه 29 مرداد ماه، با حمایت موسسه خیریه حضرت ابوالفضل(ع) و با همکاری اداره‌کل بهزیستی قم و شهرداری قم در ساختمان مرکزی شهرداری برگزار خواهد شد که بنا داریم به هر زوجی مبلغی هدیه نقدی و یک وام قرض الحسنه 10 میلیون ریالی به همراه مقداری از لوازم جهیزیه اهدا کنیم.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: قم ، جشن ، ازدواج ، زوج ، جوان ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.