به خواست فریدون معینی در مورد اتفاقات مشهد در دیدار فوتبال جوانان ایران و سوریه مسوولان فدراسیون فوتبال باید پاسخ بدهند.

مقصر اصلی اتفاقات مشهد چه کسی استبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  تیم‌های فوتبال جوانان ایران و سوریه در دیدار تدارکاتی در ورزشگاه ثامن مشهد باید  به مصاف هم می رفتند.

 اما این اتفاق نیفتاد و در اقدامی عجیب مسئول ورزشگاه اجازه ورود دو تیم به ورزشگاه را نداد .

مسوولان ورزشگاه در خصوص این ممانعت اعلام کردند نامه‌ای از اداره کل ورزش استان رضوی مبنی بر برگزاری این دیدار نرسیده است.

پس از این اتفاق  فریدون معینی سرپرست کمیته جوانان،  خواست تا مسئولان فدراسیون فوتبال در جلسه‌ فوری  مقصر اصلی را  معرفی کنند.

بنابراین گزارش فدراسیون فوتبال که از چندی پیش خبر این دیدار تدارکاتی را در سایت خود منتشر کرده بود در روز بازی نتوانست مقدمات برگزاری این دیدار را فراهم کند. 

این در حالی است که ماه آینده مشهد میزبان مسابقات آسیایی است و برگزاری این دست از بازیهای تدارکاتی به جهت رفع معایب و مشکلات موجود  در ورزشگاه ها و بهبود روند برگزاری دیدارهاست.

البته عده ای مقصر اصلی را مسوولان هیئت فوتبال  خراسان رضوی  می دانند .

ولی این اتفاق نه تنها تاثیر جبران ناپذیری را بر تاریخچه عملکرد این هیئت می گذارد بلکه می تواند عملکرد فوتبال کشورمان را از جهت میزبانی های بین المللی زیر سوال ببرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار