تيم فوتبال صنعت ساری برای حضور در ليگ دسته دوم فوتبال كشور برای صعود دست به تغيير و تحولات اساسی زد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ بعد از تغییر و تحولات اساسی و تغییرات مدیریتی تيم فوتبال صنعت ساري گویا این باشگاه دوران بحران خود را پشت سر گذشته حالا هواداران ساروی می توانند براي حضور پرقدرت در ليگ به این تیم شهرشان امیدوارتر باشند.

بعد از حضور بازیکنان باتجربه ساروی در باشگاه صنعت ساری، بهترین اتفاق برای این باشگاه در حالی رغم خورد که ابراهیم تقی پور که خودش یکی از گزینه های سرمربی گری این تیم به حساب می آمد به عنوان کمک اول رضا تقوی به جمع صنعتی های ساروی پیوست تا نیمکت صنعت ساري به مانند بازیکنانش سنگین و با تجربه تر شود.

خبر بعدی هم در خصوص باشگاه اينكه گویا اکبر محمدي که چندی پیش به عنوان مربی گلرهاي صنعت ساري انتخاب شده بود به دلیل حضور در کلاس مربیگری و مشکلات شخصی قادر به حضور کامل در این باشگاه نبوده است و حالا عزت نوروزی که سابقه حضور در استقلال و صنعت ساری و سرمربیگری صدرا نکا را در مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال کشور دارد به عنوان مربی گلر های صنعت ساری معرفی شود.

همچنین به گفته رضا تقوی سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری زمان تست گیری های این باشگاه به پایان رسیده و از روز دوشنبه تمرینات بدنسازی این باشگاه در استادیوم شهید متقی ساری آغاز خواهد شد و به احتمال زیاد هفته آینده برای برپایی اردویی برای دیدار دوستانه با چند تیم خوب لیگ برتری و لیگ یکی راهی تهران خواهند شد.

همچنین شنیده هایی اطراف باشگاه به گوش می رسد که به احتمال خیلی زیاد نام این باشگاه برای فصل جدید رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور تغییر خواهد کرد و اسپانسری قوی از این تیم حمایت خواهد کرد تا ساروی ها بعد از چند سالی که با مشکلات شدید مالی دست و پنجه نرم می کردند امسال را سالی آرام داشته باشند تا به صعود به لیگ یک امیدوار شوند.

حالا باید دید که در آینده چه سرنوشتی در انتظار باشگاه صنعت ساری براي حضور در ليگ دسته دوم فوتبال باشگاه هاي كشور خواهد بود.

پس از تغيير و تحولات صورت گرفته در تيم صنعت ساري از سوي حبيب حسين زادگان مديركل ورزش و جوانان مازندران، حسين دليري به عنوان مدير اجرايي باشگاه و رضا تقوي نيز به عنوان سرمربي تيم انتخاب شد.


انتهای پیام/ی


برچسب ها: صنعت ، لیگ ، صعود ، فوتبال ، ساری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.