مصاف پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه شیرودی

تیم‌های نونهالان و نوجوانان پرسپولیس و استقلال در رقابت‌های این هفته آسیاویژن تهران، به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم‌های نونهالان و نوجوانان در چارچوب رقابت‌های هفته سوم لیگ قهرمانی تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در این راستا، تیم نوجوانان پرسپولیس از ساعت 15 روز جمعه 30 مرداد ماه در زمین شماره دو ورزشگاه شیرودی میزبان تیم نوجوانان استقلال خواهد بود.

 این بازی در حالی در ورزشگاه شیرودی برگزار می‌شود که زمین تمرین پرسپولیس، زمین شماره 2 ورزشگاه تختی است و بنابر اعلام محمد پنجعلی مدیر تیم‌های پایه پرسپولیس، با وجود آنکه با همیاری دوستان وی که از هواداران پرسپولیس هستند امکانات لازم در کنار زمین تختی ایجاد شده است اما هیأت فوتبال تهران با برگزاری بازی‌ها در این زمین موافقت نکرده است.

روز جمعه همچنین تیم‌های نونهالان پرسپولیس و استقلال در زمین فکوری از ساعت 16 به میدان می‌روند.

زمین فکوری همان زمینی است که سال قبل، پس از شکست امیدهای استقلال، حوادث ناگواری برای بازیکنان امید پرسپولیس در آن رقم زده شد.

در چارچوب رقابت‌های این هفته رده‌های پایه جوانان تهران نیز سرخپوشان امروز در زمین شماره دو تختی در دومین بازی خود میزبان سایپا هستند.

امیدهای پرسپولیس هم که روز یکشنبه در دیداری دوستانه به مصاف تیم اصلی پرسپولیس رفتند، بنابر اعلام ادموند بزیک سرمربی تیم، هنوز در حال طی کردن مراحل آماده‌سازی خود هستند و از ساعت 17 روز چهارشنبه 28 مرداد در زمین شماره دو شیرودی میزبان نیروی زمینی خواهند بود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار